Pages

2022. április 18., hétfő

Társkeresés új korszaka bosziknak! Ms. Jasmine Barker újabb üzlete!

Köszöntöm a Mugli világ rovat olvasóit!

Bizonyára emlékezhetnek egy korábbi cikkemre, amelyben az Abszol úti mugli gyerekboltról írtam, ami akkoriban nyitotta meg a kapuit. A tulajjal, Ms. Jasmine Barkerrel, még ma is jó viszonyt ápolok, így ő hívott meg, hogy nézzem meg és írjak egy cikket a legújabb befektetéséről, ami nem más, mint egy társkeresést segítő bolt!

Először is szeretném leszögezni, hogy igaz, hogy használ Ms. Barker itt varázslatot, de itt is megmaradt a nagyon minimális határokon belül. Ezért merek róla ebben a Mugli világ rovatban írni.

Most pedig kezdjük a bolt elemzését.

Ahogy a tulajdonos hölgy kifejtette nekem, ez a partnerkereső úgy működik, hogy a szerelemre éhes boszi vagy úr kitölt egy kérdőívet, egy külön erre a célra kitalált varázsigével pedig maga Ms. Barker találja meg a lehető legjobb párt a többi kitöltő között. 

Mikor személyesen is ott voltam, már többen is ellátogattak oda, és Jasmine engem is belevont ebbe a szolgáltatásba:

Jasmine: Gyerünk már, ne kéresd magad! Baráti áron megszámítom neked! *kacsintott*

Erre pedig nem mondhattam nemet, csak nevetve megvontam a vállamat bólintva és már kézhez is kaptam a teszt kérdéssorát. Megnyugtatásul pedig közlöm, hogy felettébb könnyű kérdések vannak, kedves Boszorkák, ne számítsanak semmi Számmisztika vagy SVK R.A.V.A.S.Z. szintű kérdésre. Olyanokra inkább, mint például: „Milyen az ideális férfi/nő számodra?”, „Mi a kedvenc könyved?”, „Szoktál-e valamilyen sportot űzni?”, és így tovább.

Mikor pedig minden kérdést kitöltöttem, Jasmine ki is kapta a kezemből és kimondta rá a varázsigét: „Invenias animam mate!” Erre pedig lassan…megjelent a falon lógó tükörben a név és mellé az arca is annak, akit a varázs nekem jelölt ki, ideális párnak.

Ő pedig nem más lett, mint: Andrew Rowe!

Nem hittem a szememnek, így egy kis ideig el is bambulhattam a tükörképét nézve. Ilyen nincs. Az az ideális férfi számomra, aki két társával a mugli világban élt két hónapig, és akivel még nem volt szerencsém egész idáig beszélni?! Azt hiszem, ha eddig nem is hittem volna a mágiában, most már nem lenne kétségem efelől semmiképp.

Szerkesztő: Azt hiszem…mégis csak el kellene fogadnom Mr. Fleming kerítőnősködését! *nevetett kicsit magán*

Jasmine: *ő is nevetett vele* Meghiszem azt! De remélem erről is írsz majd egy cikket! *lóbálta meg felém viccesen a mutatóujját, mire csak bólogatni tudtam nagyon mosolyogva*

Sz.: Persze! Ha sikerül bármi. *nevet*

És így ért véget az újabb kalandom. Bár még lehet, hogy folytatódhat. ;)

Itt el is köszönök, minden kedves olvasótól. Boszorkányosan szép napot!

Gina Cobbler professzor

0 comments:

Megjegyzés küldése