Pages

2022. április 5., kedd

Szóviccek kezdőszett

Kedves Olvasóink!

Elindult az új tanév, érkeztek új diákok, új kihívások vannak előttünk, így a Varázsviccek rovat is újratöltve készült el, de a „régi humorral“. Én Demon vagyok, harmadéves caminusos, és azért vagyok itt, hogy megnevettesselek  titeket a varázsvilág humorbombáival.

Ebben az évben remélhetőleg némi újdonságot is tudok hozni, de ehhez ti is kelletek! Ugyanis azt tervezem, hogy a humort közelebb hozzam, és hogy a Grácia falain belül keletkezett poénos beszélgetések is megmosolyogtassák az itt lakókat. Emiatt pedig előfordulhat, hogy egy jegyzetfüzettel és egy pennával a kezemben megjelenek előttetek és rákérdezek, hogy megjelenhet-e a Bosziban az adott részlet. (Ez leggyakrabban a Grácia chat a Caminus nevezetű Messenger csoportokban fordulhat elő). Viszont ha akad olyan, a Gráciában megtörtént beszélgetés, amit szívesen látnátok, de én nem jelentem meg, akkor nyugodtan fel lehet keresni.

No, de akkor vágjunk is bele abba a kenyérbe, és lássuk miről is beszéltem.

Pihentető π nap

(Fay Tempest, Juniper Rue és Dave Coleman beleegyezésével)

Március 14.-én Fay Tempest és Juniper Rue éppen ebédeltek és arról beszéltek, milyen teendőik vannak még a nap folyamán, amikor Dave Coleman bazsalyogva megállt mellettük.

Dave: - Sziasztok! Bocsánat, hogy zavarlak titeket, de a Nemzetközi Pí Nap alkalmából figyelmeztetni szeretnélek titeket arra, hogy picit romos, vagy éppen a π citromos.

Fay: *Az integetés és a falat lenyelése után magához intette a caminusos fiút, akinek csak annyit mondott:* - 3,14 3,14 3,14… gyere csak kiscsibe. Tudod, hogy mit mond a π, amikor be szeretné írni a jelszavát?

Dave: *Fejrázást követően.* - Na, mit?

Fay: - Csak 140 karakter? Hogyan fejezzem ki magam így?

Erre megszólal Juniper is:

- És tudjátok hogyan hívták azt a bájitalokkal foglalkozó kígyót, aki 3,14 méter hosszú? - *Vár egy kicsit.* - Píton.


A Harry Potter-sorozat egyetlen mondatba foglalva

- Á igen, persze, nem mondtam el neked - mondta Dumbledore.

 

A mugliféle gyerekzár hatása

Amikor Voldemort meglátogatja a Potter családot, de belebotlik egy gyerekzáras kapuba.

Voldemort: - Azért jöttem, hogy megöljem Har… mi a Merlin ragasztott szakálla?

James Potter: - Babakapu.

Voldemort: Hmpff… Alohomora!

Lily Potter: - Nem, nem! Nyomd meg a fehér billentyűt és közben emeld meg egy kicsit!

Voldemort: - Ezt az ostobaságot! Nyomom…

James: - De KÖZBEN emeld! Miközben nyomod.

Lily: - Nem árt rázogatni is egy kicsit.

James: - Szeret beragadni.

Voldemort: - Rázo…

James: - De közben végig nyomni kell!

Lily: - Nehéz a szövegértés, mi?

Voldemort: - Hát, de NYOMOM! Aloho… ááá, rohadjon meg ott ahol van! Majd tíz év múlva jövök…


A szépség gúnya

Harry: - Ha a világon semmi csúnya nem lenne, nem létezne szép sem.

Draco: - Köszönjük ezt az áldozatot.

 

A Tekergők szeretete

Sirius: - Remus, félek!

Remus: - Miért?

Sirius: - Egy ronda szörny van az ágyam alatt.

James az alsó ágyon: - Egyél csigát, Sirius!

 

A spoiler veszélyei

Ismeretlen fiatal mágus: - Emlékszem amikor először a kezembe fogtam a Harry Potter és a Halál ereklyéit, véletlenül kinyílt a könyv az utolsó oldalaknál. Gyorsan becsuktam, mert nem akartam lelőni a poént, de meg láttam azt, hogy "Ginny megpuszilta Albust" és emlékszem arra gondoltam "Merlin rojtos pizsamagatyájára, micsoda fordulat!”.

Mi leszel, ha nagy leszel…

Lily: - Sirius, ne rendezz jelenetet ebből is!

Sirius: - De hát nem is vagyok rendező! Mondjuk nem is akarnék. Színész szívesen lennék. Biztos mindenki imádna és hamar világhírű lennék.

James: - Én még reklámoználak is!

Peter: - És megint itt tartunk…

Remus: *Arcon csapja magát és fájdalmasan felnyög.*


Ennyi fért bele ebbe a számba, de ne csüggedjetek, legközelebb is jövök! És ne feledjétek, ha szeretnétek megjelenni a következő számban és nem jelenek meg, forduljatok hozzám, akkor kiáltsatok (jelöljetek meg a Messenger csoportokban).

Kellemes tanévet, sok nevetést és még több pontot!

Szerző: Demon Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése