Pages

2022. május 2., hétfő

Anyák napi mulatság

Tisztelt Olvasók!

Túl a húsvéton és az anyák napján, megérkeztek a Szombati Boszorkány friss és ropogós cikkei, viccesebbnél viccesebb poénjai. Ahogy múltkor ígértem, mentem és visszaszereztem azokat a poénokat, amik elkóricáltak, a visszafele vezető úton pedig találtam még néhányat.

 

A bunkóság határa

Flitwick: Tudja, amikor annyi idős voltam, mint most maga…

Sirius: Tudja, amikor olyan magas voltam, mint maga…

Flitwick: … Na ide figyeljen…

 

Biztos Kiváló

Hermione: Flitwick elmondta, hogy 112%-ot értem el a vizsgáján.

Harry: Hogy lehetséges ez?

Ron: Mit csináltál? Megírtad a saját kérdéseidet és megválaszoltad őket?

Hermione: ....

Ron: Úristen, ez történt, ugye?


Félrehallás

Egy alternatív sík

Hermione: *elkezd csörögni a telefonja*

Harry: *megnézi, hogy ki hívja* Még mindig apucinak hívod az apád?

Hermione: *felveszi a telefont, miközben farkasszemezik Harryvel* Hello Draco, mizu?

Harry: *fuldokol ivás közben*


És te tudtad?

Remus: - Tudtad, hogy a tudatlanság és a nemtörődömség az emberiség két legnagyobb problémája?

Sirius: - Nem tudtam, de nem is érdekel.

 

Fairplay

Halálfaló: Miért nem mész, és ölöd meg Harry Pottert most?

Voldemort: A... a tanév vége előtt? Te magadnál vagy? Még meg sem tanult vigyázni magára!

 

Furcsa ízlés

Ginny: - Harry, menj el egy kiló hurkáért, de mentolosat hozzál!

Harry: - Dementorosaaat?!


Tévedés

Sirius: - McGalagony professzor, tudja, miért nem tévednek sosem az állatok?

McGalagony: - Mr Black, most fejezte be a büntetőmunkát. Újabb büntetést akar?

Sirius: - Nem, dehogyis. Nem erről van szó. Felelne a kérdésemre, professzor?

McGalagony: - Nem, nem tudom a választ.

Sirius: - Azért nem tévednek az állatok, mert tévedni emberi dolog.

 

Jelszó

Mit tegyél, ha hirtelen nem találod Hermionét?

Ron: "Hova ment Hermione?"

Ron: "Wingardium Leviosar!"

Hermione: "Leviosa!"

Ron: "Megtaláltam."


Bosszúszomj

Lilyhez odafut egy kutya és elkezd a boszorkány lábához dörgölőzni.

Lily: - James, ez a te kutyád? *Közben elkezdi simogatni.*

James: - Öööh… igen?

Lily: - Hát nem aranyos? Mi a neve?

James: - Ööhm… A neve… A neve…

Remus: - A neve Szimat. Nem rég fogadta örökbe.

Lily: - Na ki a jó Szimat? Gyere ide!

James: - Ne vakargasd a hasát!

Peter: - Tisztára elkényezteted, Lily.

Lily: - Ne féltékenykedjetek! Ő csak egy kutya, ugye, te drága Szimat?!

James a kutyának: - Vigyorogj csak, nem sokára habfürdőt is fogsz kapni, Sirius!

 

Gondolkodásmód

A Roxfort alapítói egy csukott ajtó előtt állnak:

Griffendél: Legszívesebben berúgná.

Mardekár: Megidézne egy kígyót, ami a farkával feltöri a zárat.

Hugrabug: Keresne egy kulcsot.

Hollóhát: Csak kinyitja az ajtót.

 

Kedvelés

Fred: - Melyik professzor szívébe a legnehezebb beférkőzni?

Harry: - Nem tudom.

George: - Lockhartéba.


Két humorista egy helyen

Martha Wilson, Diana Whitethorn és Demon Black vacsora után a Nagyteremben még átbeszélik a házi feladatokat, majd elterelődik a téma.

Martha: - Képzeljétek, lehet, hogy Peti laktózérzékeny.

Demon: - De várj! Előbb el kellett volna képzelnem, utána kellett volna mondanod, hogy mit is.

Diana: - És azt se tudjuk, hogy most színesen vagy fekete-fehérben kellett volna elképzelni.

Martha: - Na jól van már! *Nevet fel hangosan.*

Demon: - Biztos, ami bizonytalan, Diana, én színesen elképzeltem, hogy fekete-fehér az egész. Meg Martha, véletlenül sincs rosszul?

Diana: - Ha rosszul lenne, akkor vagy a mosdóban, vagy a gyengélkedőn lenne már.

Demon: - Mármint ki? Peti? De akkor Martha honnan tudja, hogy Peti laktózérzékeny? Meg az is lehet, hogy csak az én elképzelésem van rosszul, de köszi, ezért nem akarom kikísérni a mosdóba, képze(le)tt dokit sem hívnék erre, ha nem gond.


A fentebbi vicchez nevüket adták a szereplők, és részben vagy egészben megtörtént események alapján került terítékre. No, de nem azért, hogy megegyétek! Valószínűleg megülné a gyomrotokat.

Viszont ennyi volt a móka mára, kifogyott Dem kosárkája! No, de semmi pánik, aggodalomra semmi ok, lakodalomra meg azért több az ok. A következő számban újból jövök megnevettetni mindenkit, addig is legyetek jók, a többi nem számít! Én Demon voltam, maradok, leszek, Merlin legyen veletek!

 

Szerző: Demon Black, Caminus


0 comments:

Megjegyzés küldése