Pages

2021. november 8., hétfő

Mugli világban a szerelem

Köszöntöm a Mugli világ rovat Olvasóit!

Ma kicsit visszautaztatom Önöket egy kicsit régebbi cikkemhez, ami a Három varázsló két hónapos élete a mugli világban címen jelent meg korábban. 

Annak a történetnek az egyik szereplője lesz most itt velünk, Fleming Fraser.

Szerkesztő: Üdvözlöm újra, Mr. Fraser. *mosolyog*

Fleming Fraser: Nekem megtiszteltetés, hogy újra itt lehetek. *szintúgy visszamosolyog*

Sz.: Azt hallottam, hogy újra a mugli világban él. Valamint egy hölgyet is sikerült találnia. *somolyog, viccesen meglökve a férfi karját*

F.F.: *csak nevet vidáman* Hát lebuktam. *mosolyog, majd helyeselve mesélni kezd* És igen, sikerült. Egy bájos, mugli lány, Sarah. A munkahelyemen ismerkedtünk meg.

Sz.: Tehát megmaradt gondolom a pultos munkája, ugye?

F.F.: Milyen jól emlékszik. *kacsint* Igen. Azzal a különbséggel, hogy Andrew barátom már nincs ott velem. Ám ő és Rory sem mentek messze a varázstalan világtól újra! Rory már csaknem befejezett egy könyvet, amit majd egy mugli kiadóval szeretne megjelentetni, Andrew pedig kémiát tanul, mert érdekelte mindig a bájitaltan e formája.

Sz.: Oh, ez mind nagyon érdekes. *mosoly* Tudja én is mindig szerettem a kémiát. A barátja adhatna pár különórát. *viccelődik*

F.F.: Szerintem örömmel vállalná. *kacsint megint huncut mosollyal* Ha érti, mire gondolok.

Sz.: *csak még jobban nevet, majd végül észbe kap* Rendben. Szerintem inkább térjünk vissza most a tárgyunkra. Ott hagytuk abba, hogy találkozott a munkahelyén Sarah-val. Milyen a kapcsolatuk? Miben más, mintha egy boszorkány lánnyal lenne együtt?

F.F.: Talán meg fog lepődni, ha ezt mondom, de az, hogy varázslatos. *mosoly* Habár nincs pálcája, de a mágia hiánya fel sem tűnik, amikor együtt vagyunk. Az együtt töltött idő kárpótol érte. Elég már annyi is, ha csak egy hosszú nap után összebújunk a kanapén a tévé előtt. Vagy amikor ő dolgozatokat javít, és kicsit megmasszírozom a hátát.

Sz.: Ezt mind teljesen jó hallani. *mondja ugyanúgy mosolyogva, majd meglepődik* Oh, a párja tanár?

F.F.: Igen! Ráadásul alsós tanár, kisgyerekekkel foglalkozik.

Sz.: Az nagyon szép. Régen én is elgondolkodtam ezen. *mosolyog, majd az órájára néz és megdöbben* Már ennyi az idő? Remélem nem tartottam fel nagyon.

F.F.: Nem, dehogy. Köszönöm a meghívást.

Sz.: Én köszönöm, hogy elfogadta. *mosolyog*

F.F.: Aztán ha szeretné, tárgyalhatok az érdekében Andrew-val. *kacsint megint*

Sz.: *csak zavarba jön, nevetéssel leplezve ezt*

Nos, ennyi lett volna mára ez a rovat.

Boszorkányosan szép napot!

Írta: Gina Cobbler professzor

0 comments:

Megjegyzés küldése