Pages

2021. november 22., hétfő

Hóborc újra lecsap

 Tisztelt Olvasóink!

 

Lassan vége ennek a tanév, és mindenki a vizsgára készülődik. Ki így, ki úgy. Viszont egy dolog nem maradhat el! Ez nem más, mint a Szombati Boszorkány, és annak viccrovata. S mivel nem vagyok jó rajzos, nem skiccet, hanem viccet hoztam nektek nagy szeretettel. De az írószeremet ne egyétek meg!

Baráti szeretet


McGalagony: - Mr Black, miért van még itt? Már 10 perce befejeztem az órát.

Sirius: - Minerva, az élet dolgain merengek. Mi az élet, van e célunk ezen a Földön és hasonlók, tudja.

McGalagony: ...

Sirius: ...

Sirius: - Ja és James a székemhez ragasztotta a fenekem.


Trolldemort:


Voldemort naplójában történő beszélgetés:

Harry: - Áruld el nekem, tudsz-e valamit a Titkok Kamrájáról?

Tom: - Persze.

Harry: - És elárulod azt nekem?

Tom: *Egy troll feje rajzolódik ki mellé a papíron.* Nem.



Animágia és a tanítás netovábbja

Tanóra ideje alatt Hagrid összefut McGalagonnyal a folyosón.

Hagrid értetlenül kérdezi:- Most éppen nem órán kellene lennie?

Minerva könnyed hangnemben: - Oh, éppen vizsgáznak. Néha csak ott hagyok egy kóbor macskát, úgysem veszik észre a különbséget! Csak ne mondd el Dumbledore-nak! - *Elkezd gonoszul nevetni.*

*Eközben a vizsgán:*

Ron, az őt nyalogató macskának: - Professzor, kérem!

*A tanóra végeztével az igazgatóiban:*

Dumbledore felháborodottan a vele szemben ülő macskának:- Nem hiszem el! Tanulók zaklatása?! Most komolyan?!

Érdekes kérdésre frappáns válasz

Néhány Harry Potter karaktert megszemélyesítő színésztől a következőt kérdezték:

"Ha egy lakatlan szigetre kerülnél, és csak egy könyv lehetne veled, melyik lenne az?"

Daniel Radcliffe: - Az öreg halász és a tenger

Devon Murray: - Harry Potter

Emma Watson: - Jilly Cooper, vagy a Biblia

Bonnie Gruessen: - A nagy Gatsby

Oliver és James Phelps: - HOGYAN ÉPÍTS TUTAJT

Könnyű kérdés, egyszerű válasz

Piton: - Ki tudja megmondani, hogy mi az ellenmérgek legfőbb alapanyaga?

Harry: - A professzor.


Kígyó a Nagyteremben és a Harry Potter szereplők

Harry Potter:

 - Au, a sebhelyem megfájdult, Voldemort visszatért! MÁR MOST?!


Hermione Granger:

*Elgondolkodik, majd “kigyullad a villanykörte”* - Hm, ez egy kétszemű mérges piton, olvastam róla a nyári szünetben. Fejének átmérője 12 centiméter, harapása azonnali halált okozhat.


Ron Weasley:

-Legalább nem óriáspók! - *Legyezi az arcát a kezével*


Percy Weasley:

- Mindenki jöjjön utánam! Ha ezt Mr Kupor megtudná... Jelentenem kell neki! Amint felértem megírom neki a levelet.


Fred és George Weasley:

*Elkezdenek nevetni* - Ki szabadította ezt ide? Pedig tegnap mi is gondoltunk arra, hogy kígyót eresztünk a kastélyba, csak még nem tudtunk elég jó hüllőt szerezni.


Ginny Weasley: 

- Jaj, ugye nem a Titkok kamrájából jött?


Perselus Piton:

- 20 pont a Griffendéltől, Potter. Mondtam, hogy ne nyisd ki a bájitalos privát szekrényemet!


Rubeus Hadrid:

- Jaj, de aranyos! Gyere ide papához... Nem bántalak!


Rita Vitrol:

- *Egy, kettő, egy! Rita Vitrol vagyok a Reggeli Próféta riportere. A Roxfort nagytermében egy óriási mérges kígyó tartja rettegésben az iskola tanulóit. Ha bárki megmozdul meg fogunk halni. *Hirtelen felsikít* - Hol a beszáradt szempillaspirálom?!


Rémszem Mordon:

*Dünnyög magában* - Én megmondtam. Figyelmeztettem Hagridot, hogy nem szabad idegentől csokitojást elfogadni.


Colin Creevey:

- Hé menjenek hátrább, nem tudok fotózni. *Magával ráncigálja Harryt* - Harry, állj be a kígyó mellé! Egy picit balra! Ne annyit! Ne ijedezz már!


Dolores Umbridge:

- Potter, ide hozzám! Hozza ide azt a dögöt, táskát akarok belőle holnapra, értve?... Apropó, van ennek a kígyónak minisztériumi engedélye ahhoz, hogy itt legyen?


A világ problémái


Sirius: - Ha a fa szónak fák, a sírt szónak sírtak a többes száma, akkor a fasírtnak fák sírtak?

Remus: - Én fogok sírni, ha nem fogod be a szád! Hajnali kettő múlt!

*5 perccel később.*

Sirius: - Éhes lettem.



Remélem sikeresen felvidultatok a vizsgák előtt, és így nagyobb sikerrel jártok. S mint mindig: ha kérdésetek van, keressetek fel velük nyugodtan, mert ha idegesen teszitek… Úgy meg lesztek nyugtatva, mint még soha! Addig is találkozunk valahol a kastélyban!

 

Szerző: Demon Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése