Pages

2021. szeptember 13., hétfő

Demonstriatus Commikulus

Tisztelt Olvasók!

 

Demon Black vagyok, az “újrakezdő Caminusos”. Visszatértem a Varázsvicc Vállalat gyártósora mellől és magammal hoztam a következő poénokat egy nagy tálban. Olvassátok el nyugodtan, egyikük sem fog fellökni senkit, nem úgy, mint múltkor Remus patrónusa Jamest.


Reggeli ijedelmek


Remus gyorsan kiugrik az ágyból:
- Franc essen bele! Elkések az óráról.
*egy perccel később*

- Jah… már felnőtt vagyok.

*öt perc múlva, miután kényelmesen visszafeküdt*

Remus: DE ÉN VAGYOK A TANÁR!!!

 

Ezt nem értheti mindenki


- Nem vagy egy kicsit öreg ahhoz, hogy Harry Potter fanatikus legyél?

- Senki nem kérdezett, te mocskos kis sárvérű.

Azok a szemek…

Sirius: - Látok valami gyönyörűt a szemedben.

Remus: *elpirul* - Oh… na és mit?

Sirius: - A tükörképemet!

*Remus lefejeli az asztalt*




 

Aranyhalak mennyországa


Meghal a kisfiú aranyhala. Bánatosan kérdezi az apját, miután lehúzták a kiskedvencét a vécén:

- Most az aranyhalak mennyországába fog kerülni?

Mire az apa:

- Természetesen.

Eközben a takarító a Mágiaügyi Minisztériumban:

- Már megint?


Dementorok álma


Az egyik magyar varázsló szórakozóhelyen, a Hotel de Mentor bárban hatalmas retro-partyt tartanak, amikor megjelenik egy dementor és minden megfagy, és a zene is csak halkan szól tovább. Hirtelen a dementor elkezd táncolni a halk zenére a megfagyott tömegben, amely tömeg tagjai nem tudják mire vélni a kialakult helyzetet. A dal végén a dementor csak annyit mond:

- Úgy szeretnék én lenni a csókkirály!


Félelem vagy hűség?


Mikor hazamész 20 nem fogadott hívás után anyukádtól:

- Szia! Visszatértem!

- De félelemből csupán! Nem hűségből…


 

Egy átlagos Átváltoztatástan óra a Tekergők idejében


James: - Minnie, ma elegáns, mint egy macska.

Sirius: - Igen, és őrült kutya, aki nem dicséri meg.

McGalagony: - Silencio! Mi az Mr. Black, Mr. Potter, elvitte a cica a nyelvüket?

 A hős, bátor, Sir Ronald Weasley

Mindig megnevettet, ha elképzelem, hogy az 5 éves Rose Granger-Weasley torka szakadtából üvölti, hogy: 

- Apa, apa, gyere gyorsan, segíts!

Ron pedig teljes sebességgel érkezik a szobába, kivont pálcával, készen arra, hogy halálig tartó párbajt vívjon bármilyen sötét varázslóval, aki bántani meri a kicsi lányát.

Amikor megérkezik a szobába, az üresnek tűnik, és a kis Rose a plafonra mutat és azt mondja:

- Ott egy pók, kiviszed?

Ron szemei kitágulnak és elsápad, és lassan kihátrál a szobából.

- Sajnálom Rosie, de meg kell várnod amíg anya hazaér, hogy ő kivihesse a pókot. Én addig figyelem a kaját, nehogy odaégjen.


Hercegnő-ügy


Disney Hercegnők: - Van mágikus hajad?

Harry Potter: - Nincs.

DH: - Mágikus kezeid vannak?

HP: - Fogjuk rá.

DH: - Beszélnek hozzád az állatok? 

HP: - Fogjuk rá.

DH: - Megátkoztak? 

HP: - Fogjuk rá.

DH: - Elraboltak vagy szolgasorban éltél?

HP: - Hááát…

DH: - Azt gondolják az emberek, hogy azért oldódott meg minden gondod, mert felbukkant egy nagy és erős férfi?

HP: - Iiigen.

Hagrid: - Hercegnő vagy, Harry.

 

 

Sajnos csak ennyit tudtam ma magammal hozni. Remélem tetszettek Nektek és fel tudtalak vidítani Titeket. Esetleg milyen vicceket látnátok még szívesen? Hátha olyat is el tudok hozni legközelebb. Legyen több meme is, vagy elégnek tartjátok ezt a mennyiséget? A válaszaitokat várom a Grácia Messenger csoportjában, de privátban is megkereshettek nyugodtan.

Én Demon Black voltam. Találkozunk Messengeren, Discordon, vagy a következő Szombati Bosziban, addig is, Merlin legyen veletek!

 

 

Szerző: Demon Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése