Pages

2018. május 26., szombat

Interjú a pálcakészítővel


Kedves Olvasók! 

Ma ismét kilátogatunk az Abszol útra, ahol az öreg Mr.Benhardt-tal készítünk interjút. Mr.Benhardt üzlete pontosan kétszáz éve épült, így biztosan tőle származnak rokonaitok pálcái. Ez idő alatt varázslók, boszorkányok ezrei fordultak meg itt, amire az öregapó még mindig emlékezik. 

Roland: Melyik iskolában tanult? 
Mr.Benhardt: Gyermekkoromban a Lastdale iskola diákja voltam, ahol kitűnő eredménnyel végeztem. 
Roland: Merre található ez az intézmény? 
Mr.Benhardt: Írország területén. 
Roland: Mi célból érkezett hazánkba? 
Mr.Benhardt: Az itt élő rokonaim hívtak meg, az ő kérésükre érkeztem. Megszerettem ezt az országot, itt akartam létrehozni a boltomat. 
Roland: Mindig az volt az álma, hogy pálcakészítő legyen? 
Mr.Benhardt: Gyermekkoromban auror szerettem volna lenni, de hamar rájöttem, hogy ez a hivatás nem nekem való, ezért váltottam. 
Roland: Milyen fákból készít pálcákat? 
Mr.Benhardt: Leginkább a Magyarországon megtalálható fákból készülnek a pálcák. Leggyakrabban égerből, akácból, kőrisből és almából. 
Roland: Melyek a kedvenc alapanyagai? 
Mr.Benhardt: A kedvenc alapanyagom az almafa mellett, a véla haj, amely a feleségemre emlékeztet, aki eléggé zsémbes fehérnép volt.
Roland: Mit gondol a varázspálcákról? 
Mr.Benhardt: Minden egyes varázspálca egyedi: saját jellemét a készítésére használt fa, és a mag alapanyagát adó lény határozza meg. Sőt, attól a perctől fogva, hogy a pálca megtalálta megfelelő gazdáját, nem csak tanítja partnerét, de ő maga is sokat tanul tőle. 
Roland: Fontosnak találja a fákat őrző bólintérek munkáját? 
Mr.Benhardt: Igen. A levelek közt fészkelő bólintérok, ugyanis a különleges fákat választják otthonuknak. 

írta: Roland Potter, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése