Pages

2018. május 18., péntek

Interjú a csodaboltossal

Kedves Olvasók!

A mai nap folyamán kitérőt teszünk és ellátogatunk az Abszol útra. Ugyanis azt a hírt kaptuk, hogy egy Mugli Csodabolt nyílt. Induljunk hát, ismerjük a tulajdonost és az ott kapható árukat.

Roland: Üdvözlöm Mr.Vinestein! A Grácia Roxfort iskolaújságjának szerkesztője vagyok, interjút szeretnék készíteni Önnel, amennyiben ez lehetséges.
Armand: Üdvözlöm Mr.Potter! Természetesen lehetséges.

Roland: Uram, kérem, meséljen a családjáról.
Armand: Egy boldog és egyben szegény családban nőttem fel. Van 2 testvérem, akik szintén kviblik, mint a szüleink.

Roland: Ha Ön is kvibli, akkor hogyan tud a varázsvilág létezéséről?
Armand: Nagyon rosszul ment az üzlet, az utcára kényszerültem, ott árultam tovább a nagyszülőktől örökölt régi mugli csecse-becséket.  Jött egy kedves varázsló, aki vásárolt tőlem és felajánlotta az Abszol úton fekvő üzlethelyiségét, így kerültem ide.

Roland: Miket árul elsősorban?
Armand: Eszközöket, melyek megtalálhatóak a muglivilágban.

Roland: Mely árukat vásárolják leginkább jelenleg?
Armand: Mostanában nagyon kelendő a szenes vasaló, a gumikacsa és a villásdugó.

Roland: Honnan szerzi be az árukat?
Armand: Az áruk beszerzése kezdetben nehéz volt, hiszen nem mászkálhattam mugli-és varázsvilág között. Mostanra viszont könnyebbé vált, jelenleg a húgom küldi az árukat, az üzlettársamon keresztül.
                  
Roland: Mennyire tartja magát sikeresnek a többi árushoz képest?
Armand: Nem hiszem, hogy a többi nagy név mellett meg lehetne engem említeni.

Roland: Milyen reklámeszközzel növelné az üzlet forgalmát?
Armand: Nagyon szeretem a gyerekeket, így arra gondoltam, hogy az itt vásároló fiatalok kisebb ajándékot kapnának.

Nagyon szépen köszönöm a rám szánt időt, további sok sikert kívánok a munkához.

Roland Potter, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése