Pages

2018. augusztus 5., vasárnap

Kinél van a professzor szíve? #1


Kedves Olvasók! 

A cikkem címe biztosan elgondolkoztat benneteket, hogy mégis mi ez, miről lehet szó? A tavalyi tanévben az Ismerd meg a professzorod című interjúsorozatot Victoria professzorral kezdtem. Biztosan emlékeztek rá. Ezért úgy döntöttem, hogy hű leszek magamhoz és az idei tanévet is a professzorral kezdem. 
Mai témánk a szerelem, megismerhetjük azt a „gonosz” aurort, aki elrabolta szeretett professzorunk szívét! Üdvözöljük hát körünkben Logan Vulchanovot! 

Rolcsa: Miért lett auror? 
Logan: Nem tudtam volna elviselni egy unalmas, egyhangú munkát, mint például egy irodai munkásé, nekem izgalomra van szükségem.

Rolcsa: Miből állt a kiképzése? 
Logan: Ahhoz, hogy valaki auror lehessen, több dolog kell. Például sikeres RAVASZ vizsga sötét varázslatok kivédéséből, átváltoztatástanból, bűbájtanból és bájitaltanból minimum várakozáson felüli eredménnyel. Ezután egy nehéz alkalmassági teszt következik, ahol tesztelik például, hogyan viselkedünk nyomás alatt, számot kell adnunk állhatatosságunkról és elkötelezettségünkről, érteni kell a gyakorlati önvédelemhez és a rejtőzködéshez. A képzés 3 évig tart, utána kell letenni az aurorvizsgát. 

Rolcsa: Hol ismerkedett meg a professzorral? 
Logan: Victoria gyakorlaton volt a Varázsbűn-üldözési Főosztályon. Az első gyakorlati esetet, amin részt vehetett, épp én vezettem. Egy sikeres rajtaütésen vettünk részt, ahol már láttam, hogy az alapok megvannak a gyakorlatozó lányban. Jó volt vele együtt dolgozni, kiváló auror lenne, de ő a tanítást választotta. 

Rolcsa: Milyen szerepe volt a professzornak az akcióban? 
Logan: A Varázsbűn-üldözési Főosztály kapott egy névtelen bejelentést, hogy egy halálfaló tartózkodik az egyik motelban. Az aurorok azonnal akcióba léptek, oda hoppanáltak a motelhez. Ott találkoztam először Victoriával. Ez volt az első bevetése, itt még hátvédként szerepelt volna, csak másképp alakultak az események, ezért közbe kellett lépnie. Egy auror segíteni próbált a halálfalónak, ezt akadályozta meg Vulpine. 

Rolcsa: Hogyan alakult ki a kapcsolatuk?
Logan: A bevetésen felfigyeltem a lányra, de akkor még csak úgy, mint egy tehetséges aurornövendékre. Később kezdett elmélyülni a kapcsolatunk.

Rolcsa: Mivel tudnánk örömet okozni szeretett professzorunknak? 
Logan: A professzorotok rajong a vidrás holmikért, emellett nagyon szereti az édességeket és a fehérbort. 

Rolcsa: Hogyan látja vele a jövőt? 
Logan: Teljesen el vagyok varázsolva tőle, szeretném majd feleségül venni, de ez persze rajta is múlik. Köszönöm szépen a beszélgetést, izgalmakkal teli napot kívánok! 

írta: Rolcsa Potter, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése