Pages

2017. július 28., péntek

Interjú - Lilith Torn

Első interjúalanyom egy elsős Arcanusos diák volt. Lilith Torn készségesen és őszintén válaszolt a kérdéseimre. Reményeim szerint sok újdonságot tudtatok meg róla, és válaszaiban, sok elsős magát látta, mert én teljesen átéreztem mindazt, amit Lilith mesélt.
Kezdjük is:

Eleonora Parker: Milyen előzetes információid voltak az Grácia Roxfortról? Volt más iskola, amin gondolkodtál, ha esetleg, nem kapnád meg a leveled?
Lilith Torn: Anyukám is ide járt, így nagyon sokat mesélt nekem az iskoláról és igazából meg sem fordult a fejünkben, hogy nem fogok innen levelet kapni.

Eleonora: Mikor biztossá vált, hogy felvételt nyertél, melyik házban reménykedtél? Melyik közösség volt szimpatikus?
Lilith: Egyértelműen Arcanusos akartam lenni, a többi ház nagyon messze áll a személyiségemtől.

Eleonora: Mely tantárgyak vonzanak? Mi az, amiről már az iskola előtt is tudtál?
Lilith: Igazából az összes tantárgy és iskolán kívüli tevékenység érdekel. Szeretném a lehető legtöbbet és legjobbat nyújtani mindenből, mert végső soron ezért vagyok itt. A Sötét Varázslatok kivételével mindegyik tárgyról tudtam, az sötét varázslatokról csak az utolsó pillanatban értesültem, addig azt hittem, hogy ezt a mágia területet a Sötét Varázslatok Kivédése tantárgy kereteiben fogjuk tanulni. Ettől függetlenül nem várom kevésbé, hogy ezt a területet is elsajátíthassam.

Eleonora: Észrevettem, hogy érdekel a kviddics. Hogyan ismerted meg ezt a sportot? Melyik csapat a kedvenced?
Lilith: A kviddicsről már jóval korábban hallottam, mint ahogy szerintem az összes varázslógyerek. Sajnos az iskola előtt nem volt lehetőségem ezt a sportot űzni, ugyanis a családom egyik fele mugli, így amikor elég gyerek volt körülöttem egy csapat kialakításához (mondjuk családi összejöveteleken), akkor sem volt lehetőségünk játszani egy csomó mugli jelenlétében. Kedvenc csapatom kifejezetten nincs, csak élvezem nézni ezt a játékot, függetlenül attól, hogy ki nyer.

Eleonora: Engedd, meg hogy pletykáljak egy kicsit. Azt hallottam, a vonatút során összetűzésbe kerültél két prefektussal. Igaz ez, mi történt igazából?
Lilith: Az igazság az, hogy nem szeretek nyíltan ellenségeskedni. Valóban történt egy kis összetűzés köztünk, ennél többet azonban nem szeretnék elárulni. A helyzetet megoldottuk, nem tartjuk a haragot.
Viszont úgy vélem, hogy a prefektus feladata a kisebbek támogatása lenne, nem pedig a velük való kötekedés.

Eleonora: Így, hogy túl vagy az első heteden, és a tanításokon is. Melyik tárgyat találod a legnehezebbnek? A tanátokról mi a véleményed?
Lilith: Számomra az Sötét varázslatok kivédése és az Átváltoztatástan volt eddig bonyolultabb, de semmi olyan, amivel ne tudnék megbirkózni. A tanárok kedvesek, vannak, akiknek magasak az elvárásaik, ami nem feltétlen baj, ez is csak azt mutatja, hogy milyen magas színvonalú ez az iskola. Azt azért sajnálom, hogy Vanessza Professzor, az Arcanus házvezetője nincs velünk ebben az évben, de Victoria Vulpine Professzor is nagyon kedves, eddig, ha bármi problémám volt, nagyon segítőkész volt és nyugodt szívvel fordultam hozzá.

Eleonora: Sikerült barátokat találnod? Zárkózottak voltak a többiek?
Lilith: Vicces, hogy ezt pont te kérdezed tőlem, bár az interjú szempontjából megértem a kérdést. Úgy vettem észre, hogy mindenki elég félénk, én azért igyekeztem a kezdeti izgalmon túllendülve nyitott lenni mindenki felé (mondjuk, ez nem jelenti automatikusan azt is, hogy mindenkivel kedves vagyok, ezt sajnálom, ezen túl kell lépni). A vonaton összeismerkedtem egy Caminusos lánnyal, akit sajnos azóta sem láttam, illetve egy Arcanusos lánnyal, akivel jó barátnők lettünk és később találkoztunk két másik háztársunkkal is, akikkel szintén jóban vagyok, meg ugye meg is alakítottuk az Arcanus kviddics csapatát. Bár még mindig nagyon viccesnek találom, hogy ezt pont neked mondom, amikor te vagy az egyik tag.

Eleonora: Utolsó kérdésem ennyi lenne: Mit üzensz a Boszi olvasóinak?
Lilith: Mindenkinek sikerekben gazdag tanévet kívánok, remélem más is annyira lelkes, mint én, tanuljatok rendesen és gyűjtsétek a pontokat (főleg az Arcanusosok) és nem utolsó sorban olvassátok majd a Bosziban megjelenő Varázsirodalom rovatot, amit én írok.
Köszönöm az interjút, Eli, megtiszteltetés volt.

Én is nagyon köszönöm, Lilithnek, hogy együtt dolgozhattunk.
Minden Boszi olvasónak, és Gráciásnak sikeres évet kívánok:     
írta: Eleonora Parker

0 comments:

Megjegyzés küldése