Pages

2018. szeptember 6., csütörtök

Az Aljea bolygó - 1. rész

Valahol  a messzi, messzi galaxysban… Nem , ez nem a star wars, de lehetne..

Egy aprócska kék bolygócska a Galaxysok galaxysának végén. Senki sem látja, aki keresi, és senki sem hinné,hogy ott élet van.
Azonban  1856ban egy meteorit csapodott be a Földbe . Tudósok akkor még nem tudták,hogy mi az. Mára már nyilván való, hogy egy kőbe vésett üzenet Aljea földjéről. A kis bolygó ugyanis szomszédoktól mentes és mai napig nem fedték fel kékségét. Néhány talált Űrtárgy bizonyítja a létezésüket, de még ember s varázsló nem járt ott. Annyi bizonyos, hogy hasonló varázsigéket használnak mint például Flipendo helyett a Fel Pendét használják, ugyan arra a célra.
De térjünk vissza a mágikus kőre. Aki hozzáér, a karja elsorvad és bekékül. Közelében semmilyen áram és eletronikai eszköz nem lehet. Üzenete mai napig rejtett, annyi bizonyos, hogy a Bolygó megtalálásában ad nagy segítséget. Néhány tudós úgy gondolja, hogy a kő szívében kincs van elrejtve de a régészek félnek hozzányúlni. Sokáig a muglik tanácstalanok voltak, így került a mi ügyünk közé, varázslókhoz. Varázsigékkel próbáljuk lehámozni a kő átkokkal védett burkát.
A kővet három burók védi, még csak az elsővel próbálkozunk.

A bolygóról  egy földi legenda is beszél. A legenda így szól:

Bevittek oda, oda ahová soha nem akartam bekerülni. A 13. zárt osztályra.. minden varázsló azt mondta, hogy kínok kínja. Odalépett elém a nagy, vékony MahUralli ( Kígyófejű Nőisten ), (de csak a monogramja látszódott  MU) és így szólt:
- Te Földi ember vagy , nem varázsló,
- De varázsló vagyok.-vágtam közbe, félénken.
- Félvér…hittvány … Nem engedhetjük meg magunknak ezt a szégyent, hogy ide gyere többé, ezért kérlek jól nézz körül, ez lesz az utolsó , hogy látsz minket.
Exme…

Amikor felkeltem, mindenre emlékeztem, szőrnyű álom volt. Nem fordítottam rá nagy figyelmet,így elmentem dolgozni. Telt, múlt az idő és Karácsony közeledett. Összegyültünk mindannyian a fa köré. Dustin, a fiam bontotta ki éppen az ajándékáték a miniatűr szobrot, amire MU volt ráírva..én tudtam ,hogy mit jelent…. Veszélyben vagyunk.

folytatása következik...

írta: Csíkos Vanessza , Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése