Pages

2018. július 7., szombat

Ismerd meg a Professzorod #6

Kedves Olvasók!

Elérkezett az "ismerd meg a Professzorod" interjúsorozat utolsó része. Remélem,hogy tetszettek nektek a részek és azt is,hogy szívesen olvastátok.
Amikor elkezdtem cikkeket írni mindig féltem,hogy nem fog tetszeni senkinek, nem fogja senki olvasni. Év végére úgy érzem,hogy belejöttem, továbbá köszönöm mindenkinek a pozitív visszajelzéseket a rovattal kapcsolatban.

Utolsó vendégem Lisa professzor, aki különböző átváltozásokat tanít nekünk.Órái mindig vidámsággal és varázslattal teliek voltak.

Roland: Üdvözlöm Professzor! Köszönöm,hogy időt szakított rám.
Professzor: Üdvözlöm a Solaris klubhelyiségében Mr.Potter! Nyugodtan jöjjön közelebb.

Roland: Mesélne nekünk a származásáról?
Professzor: Talán kevesen tudják, de félvér vagyok. Édesapám, Ewan McDevon, mugli, a szabadalmi hivatal munkatársa és saját maga is feltaláló. Édesanyám, Alana, boszorkány, a Szent Mungóban dolgozik, tőle örököltem a metamorfmágusi képességeimet.

Roland: Hogyan teltek el gyermekévei?
Professzor:Nagyon jó gyermekkorom volt. Szüleimmel egy kis családi házban éltünk Perthben. Ide jártam mugli iskolába is, míg meg nem kaptam a roxforti levelemet. A mugli iskola ellenére, nem csak mugli, hanem varázsló barátaim is voltak. A szüleim jó kapcsolatot ápoltak a helyi varázslócsaládokkal.

Roland: Melyik ház tagja volt?
Professzor: A Caminus ház tagja voltam. Akkoriban teljesen egyetértettem a Süveg döntésével, viszont azóta sok év eltelt és rengeteget változtam. Mostanra már sokkal inkább magaménak érzem a Solaris házat, és örömmel tölt el, hogy erről a házról és tagjairól gondoskodhatok.

Roland: Voltak kedvenc tantárgyai?
Professzor: A kedvenc tárgyam az Alkímia volt. Mindig érdekesnek találtam az anyagot és a házi feladatokat. Az Alkímia mellett még nagyon szerettem a Legendás Lények Gondozása órákat is.

Roland: Mióta dolgozik tanárként?
Professzor: Ha jól emlékszem hat-hét éve dolgozom tanárként.

Roland: Mit gondol saját tantárgyáról?
Professzor: Az évek során egyre jobban érdekelni kezdett az Átváltoztatástan. Rengeteg kutatást igénylő terület, valamint, ahogy kezd a mugli technológia beszivárogni a varázslók hétköznapjaiba úgy egyre több az igény a modernebb, gyakorlatiasabb átváltoztatásokra. Mindig is érdekelt az átváltoztatások mechanikája és úgy gondolom, hogy az itt tanult varázslatok nagy része, segítséget nyújt a koncentráció kialakításában, ami rendkívül fontos lesz a diákok számára a jövőben a komolyabb varázslatok elvégzéséhez, esetleg új varázslatok feltalálásához. A mágia nem játék, ha csak egy pillanatra is elkalandozik a figyelmünk, súlyos következményei lehetnek mind ránk, mind környezetünkre nézve. Szeretném, ha ezt a diákok is megértenék és elsajátítanák az Átváltoztatástan fortélyait.

Roland: Gondolkozott már azon, hogy felhagy a tanári munkával? Ha igen,mihez kezdene?
Professzor: Igen, megfordult már a fejemben, hogy abbahagyom a tanítást. Ha ez bekövetkezik, talán beteljesítem a másik álmom és apám nyomdokaiba lépek, viszont nem a muglik világában lennék feltaláló, hanem a varázslóvilágban próbálkoznék új varázslatok megalkotásával. Amennyiben ez mégsem az én pályám lenne, úgy szívesen tölteném az időm legendás állatok felkutatásával, megfigyelésével.

Nagyon szépen köszönöm a professzornak a kedvességét és közvetlenségét.
Varázslatokban gazdag napot kívánok nektek!

írta: Roland Potter,Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése