Pages

2018. július 5., csütörtök

Ismerd meg a Professzorod #5

Kedves Olvasók!

A mai interjúnk helyszíne a Tiltott Rengeteg lesz. Sokatok már biztosan tudja miért…

Igen, ma Mike Halsey professzorral fogunk elbeszélgetni. Halsey professzor is a Grácia Roxfortban tanult, lássuk az ő történetét.

Roland: Köszönöm, hogy engedélyezte az interjút, professzor!
Professzor: Ez csak természetes Mr.Potter, köszöntöm a Tiltott Rengetegben!

Roland: Mit tudhatunk Önről?
Professzor: Félvér varázsló vagyok. Édesanyám,Elizabeth egyedül nevelt fel, édesapám hamar kikerült a képből. Nagyon örültünk édesanyámmal, amikor megérkezett a nekem címzett Roxforti levél, ugyanis ekkor tudatosult bennünk, hogy az idősebb Mr.Halsey bizony varázsló volt.

Roland: Melyik ház tagja volt?
Professzor: Tanulmányaimat az Arcanus házban töltöttem. Diákéveimből igyekeztem a legtöbbet kihozni, így próbáltam kompenzálni a lemaradásomat, a varázscsaládban született társaimmal szemben. Részt vettem különböző pályázatokon, a párbajszakkör tagja voltam, a második évtől a házam prefektusa lettem, tanulmányi eredményeim pedig kiválóak voltak.

Roland: Melyek voltak a kedvenc tárgyai?
Professzor: Kedvenc tantárgyam a Bájitaltan és az SVK volt. Ezeken a területeken éreztem a legeredményesebbnek magam. Ötödévben az LLG fakultációra jelentkeztem Vulpine professzorhoz, ez egy igen meghatározó döntés volt az életemben. Utolsó évben sikeres R.A.V.A.S.Z. vizsgát tettem, utána pedig magizoológusként tevékenykedtem.

Roland: Diákkorában is tanár szeretett volna lenni?
Professzor: Igen, már diákként is megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy tanulmányaim után az iskola óvó falai között szeretnék maradni. Nagy csalódás volt, hogy pont a 7.évem előtt zárta be kapuit ideiglenesen  az iskola.

Roland: Miért tartja fontosnak azt, hogy a diákok LLG-t tanuljanak?
Professzor: Tudja Mr.Potter, a varázslóvilág nagyjai mindig is rossz szemmel tekintettek a varázslényekre, nem egy fajt ki is irtották a történelem során. Nem állítom, hogy mind veszélytelen lenne, de megfelelő szaktudással minden lényben tudunk találni valami érdekességet, valamit, ami megfog benne, valamit, ami miatt tudjuk, hogy neki is helye van ebben a világban.

Roland: A fakultáció nem kötelező, de milyen előnnyel járhat a részvétel?
Professzor: Két nagy előnye is van. Egyrészt minden fakultáció kiváló lehetőség a plusz pontok szerzésére, másrészt pedig a bűbájtan fakultáción való részvétel megismertet, olyan bűbájokkal, melyeket társaitok nem hiszem, hogy ismernek. A fakultáción való részvétel pedig egyenes út a RAVASZ vizsgához.

Köszönöm szépen a professzornak az interjúra szánt időt!

Roland Potter,Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése