Pages

2018. július 2., hétfő

Ismerd meg a professzorod #4


Kedves Olvasók! 

A mai délutánomat az igazgatói irodában töltöttem, de ne ijedjetek meg, nem történt semmi baj.

Elérkezett egy újabb interjú ideje,ezért gondoltam meglátogatom Amy professzort,hogy őt is megismerjük közelebbről :). 

Roland: Üdvözlöm Igazgatónő! Köszönöm,hogy engedélyezte az interjút és,hogy ilyen gyorsan fogadott.
Professzor:Üdvözlöm itt, Mr.Potter! Foglaljon helyet! 

Roland: Kérem meséljen magáról.
Profeszor: Varázslócsaládba születtem, édesanyám kiváló auror volt és gyönyörű boszorkány, a Minisztréium megbecsült tagja, édesapám pedig egy Észak-Svédországi varázslóiskolában tanított mágiatörténetet és szabadidejében a csillagok tanulmányozásában lelte nagy örömét. Sajnos már egyikük sem él. (A mugli életben egy sokgyerekes család elsőszülöttje vagyok, immár 36 éves. Budapesttől nem messze lakom a párommal és a macskáinkkal nagy nyugalomban és békességben. Én Budapesten dolgozom egy aranyos kis boltban. Napi 4 óra az utazás oda-vissza az otthonomba, ám ezt az időt igyekszem mindig valami hasznos dologgal eltölteni: olvasással,horgolással – nem vicc, imádom. Szabadidőmben nagyon szeretek olvasni, filmet nézni vagy a kertben tevékenykedni esetleg túrázni.) 

Roland: Milyen volt a gyermekkora?
Professzor: Varázslócsaládommal sokat utaztunk, a legtöbbször Del-Amerikában fordultunk meg, ahogy a dzsungelben édesapám a helyi varázslótörzsek életét kutatta. Nem egyszer kerültünk veszélyes helyzetbe, mert sosem láttak még hófehér bőrű varázslókat, de mindig szerencsés és békés véget értek ezek a találkozók. Mugli életemben alapvetően boldog gyerekkorom volt. Bár a szüleim pici koromban elváltak, azért viszonylag rendezetten éltünk és békességben. 

Roland: Ön melyik varázsiskolában tett szert, a mágikus tudásra?
Professzor: A neve Aranyszív Mágustanoda volt, de sajnos már nem létezik. Remek professzoraim voltak és a társaimmal azóta is gyakran váltunk baglyokat. Izgalmas és boldog 7 évet töltöttem az intézményben, nagyon jó szívvel gondolok rá vissza. Az iskola elvégzése után professzorként maradtam, és Sárkánytant valamint Bájitaltant tanítottam. 

Roland: Melyik ház tagja volt?
Professzor: Ebben a tanodában a Harry Potter könyvekből ismert házak voltak, és én Hollóhátas voltam. Ami számomra a legjobb döntése volt a süvegnek. 

Roland: Mikor döntötte el, hogy megalapítja varázsiskoláját?
Professzor: 13 évvel ezelőtt, amikor az Aranyszív megszűnt. Úgy gondoltam, hogy kár lenne hagyni egy ilyen összetartó csapatot, mint a Harry Potter rajongók. Ezért harmadmagammal megalapítottuk az akkor „Három Grácia Roxfortja” nevű iskolánkat, amit évekkel később „Grácia Roxfort”-ra módosítottunk. A névváltoztatásra azért került sor, mert már nem csak hárman, hanem jóval többen tevékenykedtünk az iskolában. 

Roland: Miért tartja fontosnak az ifjú varázslók/boszorkányok tanítását?
Professzor: Az ismeretlen és új dolgok felfedezése mindig nagy kaland. Ha tehernek érzi az ember, akkor nem tanul semmit. De ha lehetőségnek, akkor mindent megkaphat. 

Roland: Milyen volt az első pár év?Ön tanított csak, vagy voltak más “nyugdíjba” ment professzorok?
Professzor: Izgalmas és érdekes volt. Hárman vezettük az iskolát és akkor még nem sok diákunk volt. Pár év után azonban – ahogyan megfilmesítették a történetet – kisebb-nagyobb hullámban, de érkeztek a diákok. 

Köszönöm szépen Amy professzornak az interjút!
Remélem nektek is tetszik a cikk :). 

Amy Professzor: Köszönöm az interjút, és további eredményes munkát kívánok Önnek Mr. Potter.
A diákoknak pedig eredményes tanévet kívánok! 

írta: Roland Potter,Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése