Pages

2022. október 19., szerda

Varázslatnélküli gyerekek anime nézési szokásai

 Köszöntöm a Mugli világ rovat Olvasóit!


Mostani cikkünkben újfent visszamentem a Szent Mária Kengurucsizma Iskola (és egy fél) intézményébe, hogy kicsit érdeklődjek arról, hogy a mugli diákok milyen animéket néznek és szeretnek.

Ezt legkönnyebben úgy deríthettem ki, hogy van egy direkt ebben a témában nyitott iskolai klub, ahol a gyerekek ezekről a dolgokról is beszélgethetnek, pihenésképp együtt nézhetik/olvashatják ezeket a történeteket.

Mrs. Wooster, az iskola igazgatónője, most is mosolyogva üdvözölt a bejáratnál, mikor odaértem. Pár kellemes szót beszéltünk, hogy hogy telnek a napok, azután elkísért a klub ajtajáig. Szerencsére pont abban az időben érkeztem, amikor épp a klubfoglalkozások zajlottak, így egy-kettő kopogás után benyitottam és köszöntem kedvesen az ott lapulóaknak.


Szerkesztő: Sziasztok! Ha jól tudom, ez az animeklub.

Egyik diák: Igen! De helyesen anime ÉS manga klub.

Másik diák: Jaj, ne legyél már ilyen, Josh! *korholta le nevetve barátját, majd mosolyogva felém fordult* Igen, jó helyen jár, asszonyom. De miért keres minket?

Sz.: Asszonyom? Ugyan, tegezzetek, még nem vagyok olyan idős! *nevet kicsit* Csak szeretnék feltenni pár kérdést az animékkel kapcsolatban nektek.

Miután bemutatkoztam, hogy ki vagyok és honnan jöttem, szinte az első kérdésnél egymást érték a válaszok.

Sz.: Először is: mi a jó egy animében?

Egy diák: Sok kaland van benne!

Másik diák: Szuperképességek!

Harmadik: Romantika!

Az utóbbit kicsit megdobálták puhább dolgokkal nevetve, de nem volt nagy sértődés.

Így ment tovább a kis kérdezz-felelek köztünk, míg igen csak széles listával és élményekkel lettem megpakolva. Általánosságban szeretik azokat az anime történeteket, amikben valami képességük van a szereplőknek, mint például a Hősakadémia, Naruto, amik romantikusak, mint például az Itazura na kiss, Kaichou wa Maid-sama!, vagy akár még az egyszerű, aranyos kis történeteket is élvezik, amiken csak mosolyogni lehet. Mint amilyen a Gakuen Babysitters.

Valaki még egy bizonyos Dr. Stone nevűt is ajánlott, ami lényegében arról szól, hogy kővé változik valami miatt az egész világ. És egy középiskolás zseni fiú, Senku, a régi és az újonnan szerzett barátaival együtt elhatározzák, hogy kőkorszaki módszereikkel mindenkit visszaváltoztatnak, és megpróbálják kitalálni, mi okozta a katasztrófát.

Eléggé felkeltette az érdeklődésemet, így lehet erről is (és a fentebb leírt, további animékről is) fogok írni az egyik jövőbeni cikkemben.


Dr. Stone 

Boszorkányosan szép napot!

Írta: Gina Cobbler professzor 

0 comments:

Megjegyzés küldése