Pages

2017. augusztus 3., csütörtök

Újra megalkották a bölcsek kövét


Tegnap elképesztő hír jutott a fülünkbe, miszerint a világhírnek örvendő, olasz tudós, Anselmo Milano újra megcsinálta a bölcsekkövét. 
A szert véletlenül talált meg, mikor egy nagyon bonyolult bájital készítése során gőte farok helyett főnix tollat használt. 
Anselmo így nyilatkozott:
"Hatalmasat robbant a főzet és már tudtam, hogy valamit elrontottam. Mikor belenéztem a kondérba láttam, hogy a főzetem vörös lett és megkövült. Utánnanéztem és ledöbbentem, hogy mit alkottam.,,
Aki nem tudná, a bölcsekköve örök életet ad annak, aki megiszi a benne lévő folyadékot és minden anyagot színtiszta arannyá változtat.
Lapunknak a varázsló azt nem árulta el, hogy mi történt a kővel, de valószínűleg elrejtette, hogy nehogy rossz kezekbe kerüljön és szerkesztőségünk is kötelességének érzi közölni, hogy senki ne eredjen a nyomába, vagy ha igen, jól gondolja át a dolgot. Ugyanis örökké élni nem jó dolog. Többek között végig kell néznie az embernek, hogy hogyan halnak meg körülötte a szerettei. Aranyat meg kemény munkával is lehet szerezni. 

írta: Elizabeth Bree (Caminius)

0 comments:

Megjegyzés küldése