Pages

2021. október 11., hétfő

A nyolclábú medve ledobta a humorbombát

 Tisztelt Olvasók!

 

Elérkeztünk az oktobearhez is. És mint tudjuk, hónap végén a samhain, vagy ahogy a muglik és mugli környezetből érkező társaink is ismerik: Halloween. Viszont én most nem azért jöttem, hogy ezt bemutassam, hanem azért, hogy kacagásra bírjam megfáradt szíveteket.
Így kezdjünk is bele!

 

Ízlések és Denemek

Tom azt hitte, finom a brokkoli, Denem.


Harry Potter könyvcímek újragondolva:

Harry Potter és az év, mikor azt hitte Piton, de Mógus volt

Harry Potter és az év, mikor azt hitte Draco, de Ginny volt

Harry Potter és az év, mikor azt hitte Sirius, de Féregfark volt

Harry Potter és az év, mikor azt hitte Karkarov, de Mordon/ifjabb Kupor volt

Harry Potter és az év, mikor mindenki tudta, hogy az az Umbridge nevű rózsaszín szőrgombolyag volt 

Harry Potter és az év, mikor kiderült, hogy AKKOR ÉPPEN Piton volt

Harry Potter és az év, mikor kiderült, hogy valójában mindvégig Harry volt...

 



 

Vásárlás


- Van kedved vásárolgatni? Hol vehetnék meg mindent sulikezdésre?

- Abszolút!

 

Első három szavad?


Sirius: Mi lenne az első három szavad, ha mellettem ébrednél az ágyban?

Remus: HÚZZ! EL! INNEN!

 

Részegség kérdése


– Nem is voltam berúgva!!

– Komolyan mondod?! A földhöz vágtad a hörcsögömet, azt kiabáltad: „Pikachu, téged választalak!” Aztán bebújtál a szekrénybe és legalább egy órát kiabáltad, hogy az átjáró Narniába nem működik! Utána ordítottál az autómra: „OPTIMUS, tudom hogy te vagy az, alakulj át!” Majd hazafele átöleltél egy hajléktalant, mondva neki: „Dumbledore, te élsz?!”


Ignorálási kérdés


Sirius: Úgy döntöttem, hogy ignorálni foglak

James:…

Sirius: Mondom ignorálni.

James:…

Sirius: MONDOM, ÉN FOGLAK IGNORÁLNI TÉGED ÉS NEM TE ENGEM.

 


Harry Potter szereplők és az édességek fogyasztása 2. rész

 

VERNON DURSLEY

 

- Kibontanám és megenném. Hülyének néz, vagy mi?

 

PETUNIA DURSLEY

 

- Nem kérdés! Odaadnám az én kicsi Dudleykámnak.

 

NEVILLE LONGBOTTOM

 

- Nem nyitnám ki egyből. Küldenék egy baglyot a nagyimnak és megkérdezném, hogy megehetem- e. *Elkezd írni.*

 

SEAMUS FINNIGAN

 

- Szerintem biztonságos lenne csak megenni. Nem varázsolnám el, vagy ilyesmi, mert biztos... *Kinyitja...BUMM!* ... felrobbanna.

 

DOBBY

 

- Hm... először én… *Elgondolkodik, majd amikor meglátja, hogy milyen édesség várja őt hatalmas izgatottsággal folytatja.* - Oh!! Pont úgy néz ki, mint a jóságos, óriási és varázslatos Harry Potter haja! *Elkezdi bálványozni az édességet.*

 

DUMBLEDORE PROFESSZOR

 

- Előhúznám a pálcám és átváltoztatnám citromos italporrá. Sose szerettem annyira a csokoládét.

 

HAGRID

 

- Először felforraljuk a vizet. Majd ráöntjük a vizet a tealevelekre. Úgy 3 perc után adunk hozzá egy kis cukrot. A tejet nem szeretem a teában, fura íze van. De a citrom néha jó, főként ha... *A producer mellélép és a fülébe súg valamit.* Mit ért mogyoróvajon? Édesség? Azt hittem, ez egy tea reklám! Hogy lehet ilyen kegyetlen... *Könnyben úszik a szeme és remeg.*

 

MCGALAGONY PROFESSZOR

 

*Elveszi a poharat.* 
- Nekem? Nem kellett volna... *Kibontja és megeszi.* - Nagyon finom volt. És most... 10 pont a házától, amiért étellel kószál a folyosón.

 

PITON PROFESSZOR

 

*Megeszi.* 

 

BIMBA PROFESSZOR

 

Bimba: - Öhm... Vegetáriánus vagyok.

Narrátor: - A csokoládéban nincs hús.

Bimba: - Oh...uh... akkor megeszem.

 

A kiskosaramba ennyi fért el sajnos, de mindenki nyugodjon meg! Két hét múlva újabb adag viccel fogok érkezni, ahogy az Édességek vs Harry Potter szereplők is folytatódni fog, hiszen van még ötletem hozzá. De mielőtt elköszönnék tőletek, mint Huckleberry Finn a kalandjairól szóló könyve végén, feltennék nektek egy egyszerű kérdést: mi az, ami nekünk van, Voldemortnak viszont nincs? Várom viccesebbnél viccesebb válaszaitokat komment formájában! 

Ha ezek után nektek lenne valamilyen kérdésetek, kérésetek, óhajotok, sóhajotok a varázsviccekkel és azok minőségével kapcsolatban, vagy csak leszólítanátok, akkor nyugodtan keressetek meg, elég sok helyen meg szoktam fordulni, viszont suzukiulni sajnos még nem tudok.

Maradtam tisztelettel,

Dem Black

 Szerző: Demon Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése