Pages

2010. április 22., csütörtök

Visszatért egy halálfaló?



Néhány órával ezelőtt arról értesültem, hogy a Sötét Jegyet látták egy Middlesburgh-i kvibli-ház fölött lebegni. Megerősítés sokáig nem érkezett, de a körülmények befolyásában egy gonosz tréfára gyanakodtak, mígnem történt még valami. Egy bizonyos varázsló húga, aki abban a házban lakott amely felett a Sötét Jegyet észrevették így nyilatkozott:

,, - Éppen hazafelé jöttem a piacról, jó nagy csomagokat hozva teljesen egyedül, és éppen az utcánkba fordultam be, amikor megláttam a Jegyet! Rögtön hátrálni kezdtem, de aztán elbuktam valamiben és csúnyán bevertem a fejemet... Többre nem emlékszem."

Miután ez az eset megesett egy szomszéd hívta ki az aurorokat, akik gyanúsnak találták a helyzetet, tekintve, hogy Tudjukki megszűnt létezni. Már le akarták zárni az ügyet annyival, hogy bizonyára tévedés történt, amikor a házból felhangzott egy női sikoly.
Az aurorok rögtön odaszaladtak, és megtalálták Mrs. Thomson-t (a kvibli nő), aki a macskáját szorongatta, de a macska meghalt, halálos átokkal ölték meg.
Ezek után az egész ház át lett kutatva, és a dolgozószobában rábukkantak még egy holttestre, mégpedig Mr. Thomson-ra, aki a székében „ült”, egy könyvvel a kezében. Kihallgatták Mr. Doors-t, Mrs. Thomson fivérét, aki úgy vélte, egy régi ellenség állhat a háttérben, mire Mrs. Thomson azt vallotta, neki és férjének soha nem voltak ellenségei. Olyanok pedig végképp nem, akiknek bármiféle közük lehet halálfalókhoz. Mr. és Mrs. Thomson közkedvelt személyiségek voltak a városban.

Lehetséges, hogy a halálfalók egy utódja bukkant fel a semmiből? Rablás nem történhetett, mert semmi nem tűnt el, egy cserépdarabkát leszámítva, de kétlem, hogy ennek bármi köze lehetne a gyilkoshoz.

Még egy gyilkolás történt, Birmingham mellett egy kis faluban, ahol egy mugli gondnokon hajtották végre a halálos átkot, majd, a muglin túllépve egy mugli születésű családot mészároltak le. Megerősítették, hogy Cruciatussal kínozták őket halálra.

Amíg az elkövetőt nem kapják el, mindenki legyen nagyon óvatos, főleg a mugli születésűek, hisz ha tényleg egy halálfaló (mi több, akár Tudjukki) utódjával állunk szemben őket érheti a legnagyobb fokú támadás. Azt is tanácsolom, hogy sötétedés után ne tegyük ki a lábunkat a házból, mert ez csak még jobban veszélyeztetné valamennyiünk biztonságát.

Írta: Aletha White

11 comments:

Susan Jessica Gartner írta...

Hát ez hihetetlen! Nem is tudom mit higgyek. Lehet, hogy valamibe belekeveredtek az áldozatok és megkapták büntetéseiket. És a sötét jegy egyfajta ijesztgetés lett volna...
Habár kétlem(legalább is remélem), hogy nincs köztünk már halálfaló, hisz már 50 éves nincs róluk hír. Miért pont most bukkannának föl?
Amúgy köszönjük a cikked, Bigyó! Nagyon jó lett//habár van benne ismétlés, d eez kiküszöbölhető//!
Légyszíves a fejleményekről is értesíts! Köszönettel: Vadóc

Szöcske /Ali/ írta...

Bigyó az üleped Vadóc... Még nem lehet tudni semmi mást, de amint lesz további fejlemény, értesítést küldök!
//Jójó, van benne szóismétlés, de naa :P//
Szívesennel: NEM Bigyó

Susan Jessica Gartner írta...

Oké, majd akkor tényleg értesíts BIGYÓ!//Ne akadékoskodj, te már úgyis az maradsz! :D//

Victoria Vulpine írta...

Tekergő bandatag lettél Aletha? :P Legalábbis ezt szűrtem le innen.

A cikk pedig valóban megrendítő. Kíváncsi leszek, hogy felbukkan-e újra a tettes.

Susan Jessica Gartner írta...

Hát én is nagyon kíváncsi vagyok...

Ohh, hát nem lett az, de elkereszteltem egy játék folyamán és az marad rajta örökre, legalább is az én szememben.

Victoria Vulpine írta...

Ááá, értem. :D Miss. Vadóc és Bigyó... Szép. :P

Susan Jessica Gartner írta...

Jaja...De ha Gondolod Vic, neked is költök egy nevet! :D

Szöcske /Ali/ írta...

Jajajj... Védd magad Vic!

Susan Jessica Gartner írta...

Nyugi, nem lesz olyan vészes...Amúgy képzeljétek Bigyó a rokonom lett(grácián). Az ő nővére és az én bátyám összejöttek és ha meglesz az esküvő hivatalosan is BIGYÓzhatom...Mondhatnánk: Mindörökké BIGYÓ:::

Szöcske /Ali/ írta...

Tudod Sue, megdöbbentő a hasonlóság közöttünk, holott nem is vagyunk vérrokonok :-P Aztán lehet, hogy majd kiderül, természetesen egy hatalmas brazil szappanoperás beütéssel, hogy a bátyád igazából a nővérem húgának anyjának a testvérének az unokatestvérének az anyjának a vejének a fia, ezért nem házasodhatnak össze, de mi vérrokonok maradunk! Nyugi, csak vicceltem :-D

Susan Jessica Gartner írta...

Hehe..Jó kis ötlet...:P
De maradok az eredetinél...BIGYÓmmmmm

Megjegyzés küldése