Pages

2010. április 29., csütörtök

Virághoroszkóp


Rendkívül érdekes a virághoroszkóp, mely egyetlen szám - a születési nap - ismeretében pontos és lényeges információkat nyújt. Ez a horoszkóp leginkább az érzékenységre és az intuícióra fókuszál. Nincs más dolgod, mint az, hogy megnézd, hányadikán születtél - az év és a hónap ebben az esetben nem számít -, és kikeresd, hogy mi a virágjegyed.

Mi a virágjegyed?

Napraforgó: ha 1-jén, 10-én, 19-én, 28-án születtél.
Babarózsa: ha 2-án, 11-én, 20-án, 29-én születtél.
Szagosbükköny: ha 3-án, 12-én, 21-én, 30-án születtél.
Búzavirág: ha 4-én, 13-án, 22-én, 31-én születtél.
Liliom: ha 5-én, 14-én, 23-án születtél.
Pipacs: ha 6-án, 15-én, 24-én születtél.
Orchidea: ha 7-én, 16-án, 25-én születtél.
Margaréta: ha 8-án, 17-én, 26-án születtél.
Rózsa: ha 9-én, 18-án, 27-én születtél.


Napraforgó

Lendületes, közlékeny vagy, és rendkívül kellemes társaság - rendszerint kivívod környezeted csodálatát és tiszteletét. Sziporkázó egyéniségednek köszönhetően sokszor állsz a figyelem középpontjában. Időnként azonban hajlamos lehetsz a zsarnokoskodásra - a rád jellemző tekintélyérzetnek köszönhetően. Mivel harmonikus életre vágysz, meg kell tanulnod leküzdeni dominanciára való hajlamodat, illetve lobbanékonyságodat. Ez különösen a szerelemre értendő: a legjobb, ha az ösztöneidre bízod magad, ám nem feledkezel meg a tapintatról sem.


Babarózsa
Legpozitívabb vonásod, hogy a nehéz helyzetekben is következetes maradsz. Ám ez az erényed sokszor merevségbe és túlzott makacsságba csaphat át. Erősen vonzódsz a természethez, nem szereted a művi dolgokat. Az emberi kapcsolatokban is az igazit, a valóságosat keresed. Képtelen vagy egyedül élni, a magány hihetetlenül abszurd dolognak tűnik számodra. A párkapcsolatban szenvedélyes és kimondottan őszinte vagy a másikhoz - cserébe pedig értelemszerűen ugyanezt várod el.


Szagosbükköny

Valóságos örökmozgó vagy, akkor érzed jól magad, ha körülötted minden energiával teli, és állandó változásban van. A szabályokat nem neked találták ki, úgy gondolod, a kötöttségek korlátoznak a szabadságodban. Rendkívül kíváncsi természetednek köszönhetően mindent magad akarsz megtapasztalni, és mindenhol szeretnél jelen lenni. Energikusságod egy ideig feltüzeli a környezeted, ám a körülötted élők hamar belátják, hogy lehetetlen tartani veled a lépést. Próbálj néha lassítani, és légy egy kicsit állhatatosabb - különösen, ha párkapcsolatról van szó.


Búzavirág

Legtipikusabb vonásod a hűség. Bár környezeted nagyra értékeli ezt a tulajdonságodat, téged olykor gúzsba köt. A túlzott biztonságra való törekvésed ugyanis gyakran megakadályoz az újdonságok kipróbálásában. Vannak szituációk, amikor le kellene mondanod a harmóniáról és a merevségről ahhoz, hogy új élmények áramolhassanak be az életedbe. A szerelemben is lehetnél lazább. Bár hűséges természeted rendkívül szilárd alapot adhat a kapcsolatodnak, néha nem árt egy kis bolondságot is belecsempészni.


Liliom

Rendkívül intelligens és rokonszenves ember vagy. Szeretsz társaságban mozogni, sokat beszélgetni, azt azonban nem kedveled, ha környezeted beleszól a dolgaidba. Egészen addig élvezed a baráti köröd jelenlétét, amíg nem próbálnak szabályozni. Amint számodra nem tetsző véleményt osztanak meg veled, előfordulhat, hogy fortyogó tűzhányóvá válsz. Próbáld kicsit visszafogni az indulataidat, és csak akkor húzd fel magad, ha arra valóban van okod. Ellenkező esetben lobbanékony természeteddel könnyen elmarhatod magad mellől az embereket - akár a párodat is.


Pipacs

Rendkívül érzékeny vagy, aki intuitív jellemének köszönhetően remekül elboldogul az érzelmek világában: ha barátságról vagy szerelemről van szó, otthonosan érzed magad. Bármit megteszel a számodra fontos embereknek. Amennyiben viszont az élet racionális, materiálisabb oldalával találod magad szembe, biztonságérzeted könnyen meginoghat. Pedig nem ártana, ha jobban szerveznéd a hétköznapjaidat, szétszórt jellemeddel ugyanis megnehezítheted az életed. Ha szükséges, készíts konkrét terveket egy-egy megvalósításra váró dologgal kapcsolatban.


Orchidea

Félénk, nem ritkán visszahúzódó embernek ismer a környezeted. A konfliktusokat inkább elkerülöd ahelyett, hogy szembenéznél a saját életed nehézségeivel, majd megoldanád a problémát. Mindemellett bármikor készen állsz önzetlenül segíteni a számodra fontos embereknek - ami miatt kimondottan nagyra becsülnek. A hétköznapok során azonban gyakran rád telepszik a szomorúság ahelyett, hogy örömmel töltenének el mindazok az eredmények, melyeket elértél. Kicsit vedd lazábban az életed, és mosolyogj!


Margaréta

Nagyon kitartóan ragaszkodsz az álláspontodhoz, miközben egyfajta vakmerőség is jellemző rád. Ha valamit a fejedbe veszel, azt általában véghez is viszed, nem számít, mibe kerül. Mindehhez szükséged van a rád jellemző tisztánlátásra és racionalitásra. Meglehetősen komoly ember vagy, aki élete nagy részében célorientáltan cselekszik. Bár ez a tulajdonságod a munkában nagy hasznodra válik, azért a magánéletben ne felejts el kicsit lazítani. Különösen a szerelemben fontos, hogy spontánul és lazábban viselkedj.


Rózsa

Heves vérmérsékletedet és lobbanékony természetedet minden barátod ismeri. Nemcsak a saját ügyeidért állsz ki, hanem a számodra fontos emberekért is felelősséget vállalsz. Családtagjaid és barátaid biztos támaszra lelnek benned. Bátorságodnak köszönhetően nemigen hátrálsz meg a nehezebb feladatok láttán sem. Ám meg kell tanulnod különbséget tenni a fontos és kevésbé fontos dolgok között. Vannak az életben olyan szituációk, amikor jobb stratégiának bizonyul, ha lemondasz valamiről, vagy félreállsz. Nem tudhatod ugyanis, hogy a cél elérésével nem vesztesz-e sokkal fontosabb dolgokat.


Írta: Victoria Vulpine


2 comments:

Susan Jessica Gartner írta...

Hát érdekes..Én pipacs lennék, de nem illik rám. Talán csak az, hogy "ha barátságról vagy szerelemről van szó, otthonosan érzed magad."

Victoria Vulpine írta...

Én rózsa vagyok és nagyon illenek rám a jellemzők. :)

Megjegyzés küldése