Pages

2022. június 13., hétfő

Óceánnyi humor az óceánok világnapja alkalmából

Tisztelt Olvasóink!

Kirepültek a Szombati Boszorkány legújabb számai, amikből nem maradhattak ki a Varázsvicc rovat poénjai. A legutóbbi lapszám óta olyan ismertebb világnap, az óceánok világnapja volt június nyolcadikán. Ebből adódóan tengernyi, ha nem óceánnyi viccel szeretném megnevettetni mind a vizsgák előtt álló diákokat, mind a vizsgákat javító professzorokat. Szóval csapjunk is bele a pocsolyába!


Amit Piton sohasem mondana

*A tanév alatt többször elgondolkodtam azon, hogy mik azon a mondatok, amiket Piton professzor vagy egyáltalán nem, vagy csak egyfajta kényszer hatására mondott volna. Egész szép kis listát sikerült összegyűjtenem azóta, amiből itt van néhány.*

- Draco, segíts Harrynek!

- Nem nagyon örülök, hogy kirúgták Pottert.

- Harry, mennél Malfoy helyett a bájitalfőző-versenyre?

- A mai óra elmarad!

- Nagyon köszönöm az órát. A griffendélesek fejenként 5 pontot kapnak. Draco, te pedig büntetőfeladatot kapsz a fintorgásaid miatt!

- De jó tetoválásod van! Nézd, nekem is van! *Itt megmutatja azt.* Beeeee! Az enyém sokkal menőbb!

- Hermione, nyugodtan szólj bele az óráimba.

- Elnézést, most nem tudok órát tartani, de Hermione, megtudnád tartani helyettem?

- Malfoy, fogd már be!

- Kérek egy sampont zsíros hajra! Sőt, kettőt!

- Köszönöm, hogy segítettél a bájital elkészítésében, Longbottom.

- Draco, sok mindent tanulhatnál Harrytől!

- Piton: Tudja valaki, hogy miről lehet felismerni a vérfarkast? Potter! Harry: Nem tudom, de Hermione jelentkezik! Piton: Tényleg, milyen vak vagyok! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet, öt pont a Griffendélnek!

- Harry, mi ez a zöld füst az üstöd fölött? Úgy látszik elírtam a receptet...

- Dumbledore: Perselus, volna kedve elvállalni a sötét varázslatok kivédését jövőre? Piton: Nem, inkább maradok a bájitaloknál, úgy többet törődhetek Harryvel!

- Neville segítek neked!

- Piton: -Harry! Be kell vallanom neked valamit... Harry: Mi a fene... Piton: Szóval az egész úgy történt, hogy... *Pitonnál sírógörcs, Harry pedig értetlenül bámul rá.* .. elvesztettem... elvesztettem a.. szóval tudod, amit mindenki olyan soká őrizget... az én kincsemet, mit annak szántam, aki igazán, szerelemből szeretni fog engem... elveszítettem... a TŐLED KAPOTT AUTOGRAMOS KÉPEMET!!!

- Piton: Sétára indultunk a holdfényben, kolléga úr? Remus: Ma holdfogyatkozás van... Piton: Jaj, ne... a százfűlé-főzetet az üstben felejtettem...

-Piton: Mit keresel a folyosón, Potter? Harry: Alva jártam... Piton: Tényleg? Én is... nem tudnád megmondani, hogy mit szoktál rá szedni? Már jónéhány bájitalt kipróbáltam, de mind hasztalan volt.

- Mr. Malfoy, példát vehetne Grangerről.

- Kérek pár frizuratippet Lockharttól.

-Piton: A mai órát én tartom! Harry: Miért, hol van Lupin professzor? Piton: Épp a félresikerült bájitalomat próbálja megmenteni, amúgy meg a tankönyvben is megtalálhatják.

- Piton: Nem inna meg velem egy üveg vajsört, Mordon professzor?

- Bevallom, vámpír vagyok... de nincsenek előítéleteim a vérfarkasokkal szemben!


Kincset érő szivárvány

Sirius egy hosszú, esős nap után: - Mi van a szivárvány két végén?

Remus: - Gondolom fű, föld és egy ír kobold egy kondér arannyal.

Sirius: Jahj… Mit szívtál? Legközelebb adj belőle is! Egyébként meg S és Y van a szivárvány végeinél.

Kreativitás

*Hermione egy hétvégi nap elkezd takarítani, Ron pedig nem segít neki. Kicsit elfáradt, így leül a kanapéra Ron mellé.*

Hermione: - Itt üldögélek már egy ideje a kanapén, és kezemben a seprű. És azon gondolkodok, hogy takarítsak tovább, legyezzelek meg vele, hogy besegítsél végre, vagy egyszerűen repüljek el vele, hogy szórakozzak?

 

Mugli élet csodái

Egy mugli gyermek elkeseredik, hogy nem kapott levelet, miszerint felvették őt a “Nagy 11” egyikébe (Roxfort, Ilvermorny, Castelobruxo, stb).

A gyermek: - Ezt nem hiszem el! Semmi esélyem találkozni Ronnal, vagy csodaszép virágokat varázsolni egy pálcaintéssel!

Az anyukája: - De ne feledd! Arthur Weasley így is csodálatosnak tart, hiszen tudod használni a kenyérpirítót.


Visszautasítás

Cho: - Harry! Van két jegyem az egyik legújabb mugli filmre!

Harry: - Ez nagyszerű, Cho, így kétszer is megnézheted!

 

Dobby improvizál

*Harry második éve előtt, mikor Dobby meglátogatja Harryt:*

Dobby: - Harry Potter idén nem mehet vissza a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába.

Harry: - Miért nem?

Dobby: - Mert… Online lesznek az órák.

 

Kalózok szimpátiája

Seamus: Nyúlháj, tyúkszem, csinn és bumm, tiszta vízből legyen rum!

Jack Sparrow: Ez egész jól kezdődik.

 

Kétarc

Molly Weasley, ahogy a gyerekeivel beszél: - Hol a csudában voltatok eddig?!

Molly Weasley, ahogy Harry Potterrel beszél: - Téged nem hibáztatlak, kis drágám!


A szavak ereje

Lucius Malfoy: - Nagyuram! Potter egész végig ott volt az o…

Voldemort: - Rajta, Lucius, fejezd be a mondatot.

Lucius: *kínos csend*

Voldemort: Halljuk, fejezd csak be! 

Lucius: *továbbra is csendben*

Voldemort: Ne mondjam még egyszer! 

Lucius: - … az orrod előtt.

Voldemort: - AVADA KEDAVRA!

 

A biztos hatás érdekében

Piton: - Veritaserum. Három csepp ebből és Tudodki is elharsogja a legsötétebb titkait.

*Valamivel később szintén Piton beleönti az egész üveget a “páciens” szájába.*

 

Büszkeség vagy méreg

Hermione az első évük végén megjegyzi Harrynek: - A nénikéd és a bácsikád biztos nagyon büszkék lesznek rád.

Harry: - Büszkék? Hogy képzeled? Mikor annyiszor meghalhattam volna, és mégis élek? Meg fognak pukkadni mérgükben…

 

Roxforti mottók újragondolva

Hugrabug: Ha a társaimat sértegeted, engem sértegetsz

Mardekár: Meg tudlak venni téged és az egész családod

Hollóhát: *lehúzza a tökleve maradékát* Rá tudok jönni erre is

Griffendél: Fogd meg a söröm, és jól figyelj, mert csak egyszer mutatom meg



Ahogy az óceánok, úgy a viccek is végesek, és elérkeztünk ennek a végéhez is. Ez pedig csak egyet jelenthet: közel van a tanév vége és a nyári szünet. Csak a vizsgaidőszakot kell kibírni, amit mint tudjuk, nem vészes, főleg, hogyha tanultunk eleget és tudunk nevetni a vizsgák között.

Szerző: Demon Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése