Pages

2021. augusztus 30., hétfő

Poénpercek

 Tisztelt Olvasók! 

Demon Black vagyok, a Caminus másodéves újrakezdő diákja. Ettől a tanévtől én fogom újraéleszteni a Varázsviccek rovatot, remélem tetszeni fog Nektek is. Vágjunk is bele! (Na, de ne szó szerint...) 

Pizza sütés közben

Én: Miért nincs kész még a pizzám?

Anya: Várj egy kicsit! 3 perc múlva kész is.

Én: ÉPP ELEGET VÁRTAM MÁR…

Anya: Már megint kezdi...

Én: …12 HOSSZÚ ÉVET…

Anya: Minden egyes alkalommal ugyanaz...

Én: …AZ AZKABANBAN.

~.~

A muglivilág lehetőségei

-Mire változtatná Voldemort leghűségesebb női csatlósa a keresztnevét, hogyha csatlakozna egy nagyhírű édességgyártóhoz?

-Na, mire?

-BellaTwixre.


Dobby mindig józan

Amikor már bőven átlépted a részegséget és a józanságot elválasztó vékony határt, és a haverok azt mondják, hogy inkább ne igyál többet:

-Dobbynak nincs gazdája! Dobby szabad manó! Ne parancsolgass Dobbynak! - Csettinteni akarsz egyet a pultosnak, hogy töltse tele a korsód, de csak ledőlsz a székről.

~.~

Jobban belegondolva…

Remus: *Megidézi a patrónusát, ami egy farkas.* …  Ne már! Ez mindig emlékeztetni fog arra, hogy szörny vagyok!

*A patrónus fellöki Jamest.*

Remus: Hm… Azt hiszem mégis megtartom.

James: NEM BÍROM TOVÁBB!

*Sirius és Peter a háttérben röhögnek.*

~.~

Aki kíváncsi…

Draco az egyik folyosón Hermione agyára akar menni, Hermione pedig azon gondolkodik, hogy mivel tudná lerázni őt. Mikor rájön, a következő párbeszéd jön létre:

Hermione: Malfoy, nem tudod, hogyan lehet egy hülyét kíváncsivá tenni?

Malfoy: Nem, hogyan?

Hermione: Majd elmondom... holnap. *És otthagyja a magában fortyogó Malfoyt.*

Malfoy: *néhány perc gondolkodás után* Erről apám még hallani fog! *Mondja ezt vörös arccal.*


Trimágus Tusa

Azok legeslegelső reakciója, akik ki lettek választva a Trimágus Tusára:

Viktor: Ó, igen.

Fleur: Hát persze hogy én, ki más is lehetett volna?

Cedric: Na hiszen, túl jóképű vagyok ahhoz, hogy ne engem válasszon!

Harry: Na, tessék! Itt van ez is! Csak egy év. Leélhetek csak egy évet békében? Miért mindig én?!

~.~

Angol poén

- Hogy hívják a nagylelkű, ölelgetős varázslót?

- Hugrid.


Szerző: Demon Black, Caminus 

0 comments:

Megjegyzés küldése