Pages

2011. február 25., péntek

Tökéletes :)

Tökéletes Férj

Több férfi ül egy kviddics öltözőben, edzés után. Hirtelen beröppen egy bagoly, s megáll az egyik padon. Egy férfi felveszi a szállítmányt és olvassa:
Kedvesem, én vagyok az!

Az edzésen vagy?
Gondolom igen. Csak két utcányira vagyok tőled. Most láttam egy gyönyörű perzsa bundát, amely csillogó főzetbe lett belemártva. Csodálatos. Megvehetem? Csak 300.000 galleon.

A férfi írja a választ:
Hát jól van, vedd meg, ha annyira megtetszett...

Pillanatokon belül érkezik vissza a madár:
Óh, szivikém, az előbb megálltam a seprűszalon előtt és megnéztem a 2011-es modelleket. Az egyik bizony nagyon megtetszett. Beszéltem az eladóval, aki igen jó árajánlatot adott... És tudod, már ki kéne cserélni azt a 2010es Tűzvillámot-t, amit tavaly vettünk... Csak 16 millió galleon!

A mágus megfordítja a pergament és egy rövid sort firkant rá:
Rendben van, de ezért az árért minden extrát is rakass rá.

Pár perc és megint ott a hírvivő:
Oh, de mielőtt mennétek kvaffot dobálni... Lehet, hogy ez soknak tűnik, de átnéztem a bankszámláinkat és... Ma reggel megálltam egy ingatlanközvetítő előtt és az a ház eladó, ami tavaly annyira tetszett nekünk... Emlékszel? Uszodával, szép sziklakerttel, egy holdnyi parkkal, amelyeket manók laknak, mögötte a hegyekkel... Csak 130 milliót kér érte... Nagyon jó ár, és tudom, van annyi pénzünk a Gringottsban...

Köszi. Később majd találkozunk. Szeretlek, édesem.

A férfi pennája újra sercegni kezd, s az utolsó üzenetet repíti el:
Rendben van, menj és vedd meg, de először ajánlj fel csak 120 milliót érte...

Miután a szárnyas a magasba szökken az ablakon át, a pennáját felnyújtja a madár felé mutatva és megkérdezi a többiektől: - Tudja valaki, kié volt ez a bagoly?



Tökéletes Feleség

"Frappáns ötlet volt drágám, hogy a koszos zoknidat az asztalon tárolod. Így mindig szem előtt van, és biztosan nem felejtem el kimosni."

"Milyen kedves Tőled, hogy felhajtva hagyod a WC ülőket, így megspórolsz nekem egy pálcamozdulatot, amikor ki akarom sikálni."

"Milyen figyelmes Tőled, hogy nem emlékeztetsz állandóan a koromra! Bezzeg a bunkó kollegáim egy rakás csokivirágot adtak szülinapomra. Nincs is ennyi vázánk. Meg jó, hogy minden este legurítasz egy pár alkoholos vajsört, így az üres üvegeket vázának használhatom."

"Mar megint színjózan vagy, hányszor mondjam még, hogy sokkal aranyosabb vagy egy kis szalonspiccel? Sipirc a Három Seprűbe, és 4 Maeer előtt haza ne gyere nekem, mert nem foglak beengedni."

Maeer= Mágikus sör/ Alkoholos vajsör

"Légy szíves hangosítsd fel a azt a mugli TVt, hogy a konyhában is halljam a kviddicsmeccset!"

"Már megint frissen borotválkozva bújsz hozzam? Hányszor mondjam még, hogy nincs férfiasabb a két napos borostánál?"

"Hagyod abba rögtön a portörlögető bűbájt!? Romba döntöd az illúzióimat. Ilyet csak homokosok tesznek, ráadásul megmelegszik a söröd, amit most töltöttem ki...."

"Kérlek, meséld el újra, hogy fogtad el tegnap a Lajos betlijét azzal a zseniális trükkel!"

"Imádom, ahogy szellentesz, mikor mellem bújsz, mert érzem, hogy mellettem igazán tudsz lazítani egy feszültségekkel teli, nehéz nap után!"

"Mindenképp tudd meg kérlek, hogy mit rakott meg édesanyád a borsos tokányba, amitől olyan finom lett, mert legközelebb nem akarom ezzel az anyámtól eltanult amatőr kotyvasztással terhelni a gyomrodat."

"Inkább turkálok valamit a sarki bálásnál, mert utánaszámoltam: ennek a szoknyának az árából pont két rekesz sört lehet venni."

"Nagyon rendes tőled az a törődés, ahogy olykor az egész éjszakát rászánod arra, hogy a Vén Diófában szegény Jenő lelkét ápold, hisz mióta otthagyta a neje, valóban senkije sincsen, akitől egy jó szóra számíthatna. Ha úgy látod, hogy rosszul esik neki, hogy te már hajnali háromkor hazajössz, inkább maradj még vele, ne maradjon egyedül szerencsétlenben!"

"Persze, sétáljunk vissza, magam is szívesen körbejárnám még néhányszor azt a gyönyörű Tűzvillámot!"

"Most menj lángosért! Ott áll a büfé elõtt az a tangás lány, akit a parton mutattam neked. Most megnézheted közelebbrõl."

"Úgy szeretem nézni az arcodon azt a feszült figyelmet, amint kviddicsezel."


Írta és gyűjtötte: Susan Jessica Gartner

0 comments:

Megjegyzés küldése