Pages

2011. február 4., péntek

Kacagj egy jót!

- Mit mond az internetes* szellem??
- ???
- .hu


Mária és József állnak Betlehemben, a jászol előtt.
- De gyönyörű gyermekünk született József. Szerinted mi legyen a neve?
- Szerintem nevezzük el Boborjánnak.
- Jézus!
- Hm, ez sem hangzik rosszul.


- Kivel beszélgetsz?
- Csak magamban beszéltem.
- Mondtam már, hogy ne állj szóba minden hülyével!


- Nekem a 7 a kedvenc számom!
- Miért?
- Mert annyian vannak az apostolok...
- Dehát az apostolok 12-en vannak...:'oo
-Nah mindjárt utána számolok! Szende, Szundi, Hapci, Kuka....


Egy mugli fiú és az édesanyja beszélgetése:
- Kisfiam, hol van a nővéred?
- Matematikailag bement a szobájába.
- Hogyhogy matematikailag?
- Két ismeretlennel...


Két csecsemő beszélget.
- Szia. Te fiú vagy, vagy lány?
- Fiú. - Honnan tudod?
- Ha kimegy a nővér, megmutatom.
A nővér elhagyja a termet, a kisbaba felrántja a takarót
- Látod? Kék a zoknim!


Kviddics előtt a fiú az öltőzőben fekvőtámaszozik:
- 1... 2... 3...
Sexy csaj bejön:
- 197... 198... 199..


-Fáj a fejem..
- Igyál pálinkát...
- Izületi panaszokra tudsz valamit?
- Persze.. Igyál pálinkát..
- Sajog a hátam... Tudom, Pálinka!
- Pálinka, fájdalmat csillapít generációk óta...


Két bolond mugli kártyázik:
- Sakk!
- Te hülye, mondtam, hogy dominóban nincsen gól, különben is, én szerválok!!!


Mágiatörin:
- Én nem puskázom, professzor! Csak megnéztem, hogy a füzetem és én egy véleményen vagyunk-e.


Egy igaz történet, amit varázslók kreáltak, mugliknak:
Csöngetnek. A tulaj ajtót nyit. A küszöbön egy kicsike halál áll. Úgy húsz centi az egész, de minden stimmel: csuklya, kasza, csontváz.

- Jaj, istenem, jaj-jaj!

- Nem beszarni! A tengerimalacért jöttem.


- Megvan a jogsiiim!!!!!
- Kajakra??
- Nem, személygépkocsira.


Esküvő alatt: fiú azt kérdezi az anyjától:
- Anya miért van a menyasszony fehér ruhában?
- Hát fiam, azért mert ez élete legszebb napja....
- De anyu akkor a férj miért van feketében?

Írta: Susan Jessica Gartner
_________________________________________________________
* internet: A mugliknál használatos szórakoztató, információhordozó láthatatlan kábel, ami bejárja az egész földet.

0 comments:

Megjegyzés küldése