Pages

2021. február 14., vasárnap

Red velvet

 Varázslatos napot minden kedves boszorkánynak és varázslónak!

Lassacskán elér minket a Valentin-nap, ezért ma egy aranyos kis red velvet muffin receptet osztanék meg veletek, amit akár ajándékba, akár a párotokkal közösen is elkészíthettek.



Red velvet muffin

Hozzávalók:
  • 20 dkg finomliszt
  • 10 dkg kristálycukor (én magam negyedannyi ugyanannyi édesítőt használtam)
  • 2 db tojás
  • 10 dkg olvasztott vaj
  • 18 dkg kefir
  • vanília
  • 1 csomag vaníliáscukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 evőkanál kakaó
  • 1 teáskanál ételfesték (én tettem még bele, mivel nem a legjobb minőségű a festékem)

Elkészítés:

A kefirt az ételfestékkel összekeverem, majd egy nagy tálban a többi hozzávalóval együtt simára keverem. Muffinpapírral bélelt tepsibe szedem a tésztát. Előmelegített sütőben alul-felül sütésen 180 fokon sütöm kb 20-25 percig.
Ha kihűltek díszíthetitek őket egy kis mascarpone krémmel.










Mascarpone krém

Hozzávalók:
  • 15 dkg mascarpone
  • 3-4 dl habtejszín
  • 5 dkg porcukor
Ezeket csak összekeveritek egy tálban, habzsákba töltitek, és a kihűlt muffinokra nyomjátok.
Én mascarpone hiányában egy kis tejszínhabbal és friss áfonyával dobtam fel a kis muffinokat.





Írta: Rosalita Grime, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése