Pages

2021. február 19., péntek

Csokis-banános muffin

 Varázslatos napot minden kedves boszorkánynak és varázslónak!


Mivel még hideg idők járnak, így mindannyian szeretünk bekuckózni a meleg szobába egy csésze forró csokoládéval vagy teával. Ehhez hoztam ma egy isteni finom receptet nektek!




Csokis-banános muffin

Hozzávalók:
  • 1 db tojás
  • 130 ml tej
  • 80 g vaj/margarin
  • 80 g kristálycukor (negyedannyi ugyanannyi édesítővel készítettem)
  • 190 g finomliszt (teljeskiőrlésűvel csináltam)
  • 40 g kakaópor
  • 1 evőkanál sütőpor
  • banán
  • csokoládé

Elkészítés:

A tejet, a vajat és a tojást és a cukrot összekevertem. Hozzáadtam a lisztet, kakaóport és a sütőport, majd összekevertem az egészet. A banán és a csokoládé darabokat akár is most is hozzáadhatjátok a tésztához, én már csak akkor tettem bele, amikor a tepsiben voltak. A tepsit kikentem vajjal, hogy ne ragadjon bele a muffin. Előmelegített sütőben 180 fokon kb 18-20 percig kell sütni.








Írta: Rosalita Grime, Caminus



,




Írta: Rosalita Grime, Caminus
Írta: Rosalita Grime, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése