Pages

2022. december 13., kedd

Habos-babos puding

 Kedves Boszi olvasók!

Hoztam Nektek egy igazán csajos (bocsi fiúk :D), színes pudingot. Igazából a színvilágnak és a díszítésnek is csak a képzelet szab határt. Készítsétek el minél színesebben! Várom a baglyokat az elkészült fotókkal és élményekkel.

Hozzávalók:

     5 dl tej (én laktózmenteset használok)

     1 csomag vaníliás pudingpor, de használhatunk tejszín ízűt is

     3-4 evőkanál cukor

     ételfesték, amilyen színeket szeretnél

     dekoráció pl.: dekorgyöngy, cukor hópehely, csokicsepp, bármilyen dekorcukor

     a tálaláshoz pár tálka (érdemes átlátszót választani, hogy lássuk a gyönyörű színeket

 

Elkészítés:

Minden alapanyagot előkészítünk, kimérünk.

A tejben elkeverjük a pudingport és a cukrot, majd folyamatos kevergetés mellett elkezdjük főzni. Pár perc után lejjebb vesszük a lángot, nehogy odaégjen. Ha elkészült, akkor szétosztjuk és ételfestéket keverünk bele. Mindegyik kis adag más színű legyen. Én most alulra a natúr pudingot tettem. Majd tettem bele piros ételfestéket, attól lett erős rózsaszín. Másik adagba tettem lila ételfestéket. Ezeket kanál segítségével egymásra halmoztam. Érdemes rétegenként 1-1 percet várni, hogy a pudingon hártya keletkezzen és ezáltal nem mosódnak össze a színek. Ha a rétegezéssel megvagyunk jöhet a dekoráció. Én most dekorgyöngyöt és cukor hópelyhet használtam, de bátran dekoráljatok mindenféle finomsággal. Az elkészült finomságokat lehűtve fogyaszthatjuk, szerintem úgy a legfinomabb :)

Jó étvágyat!

Írta: Jane Black, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése