Pages

2017. szeptember 13., szerda

Tanévnyitó a mugli iskolákban


Köszöntöm a Mugli világ rovat olvasóit!

Egy újabb év kezdődött a diákoknak mind a varázsló és mind a mugli világban. Grace Butler nyolcadikos tanuló, a Szent Mária Kengurucsizma Iskolából, adott választ a kérdéseimre, hogy érez ezzel kapcsolatban. 

Szerkesztő: Szia. Milyen neked az új tanév kezdete?
Grace: Igazából vártam is meg nem is. Vártam, hogy a barátaimmal újra találkozhassak, de viszont nehéz év lesz, mivel idén felvételizek gimnáziumba.
Sz.: Sok sikert előre is. *mosoly* Milyen a viszonyod a tantárgyakkal? Melyiket vártad a legjobban és melyiket a legkevésbé?
G.: Kedvencem a biológia, de a legutáltabb órám a töri. Brr..
Sz.: *nevet* Meg tudom érteni. Én sem rajongtam azért. *mosoly* Mennyire tetszett az idei tanévnyitó ünnepségetek? 
G.: Úú.. - elhúzta a száját, amin csak jót mosolyogtam - Talán az elsősök előadása tetszett. De a megnyitó hosszúsága már nem annyira. Az igazgató és a helyettes beszéde lehetett vagy egy-egy óra, meg a nyugdíjba vonuló tanár beszéde is. Azt hittük többen, hogy már ott fogunk a tömegben meghalni.
Sz.: *nevet* Azért azt csak nem. *mosolyog* Köszönöm ezt a rövid kis interjút, Grace. Szia és sikeres tanévet!
G.: Szia!

Mint fentebb olvashatták, vannak a diákok számára kevésbé és nagyon várt dolgok, amik beteljesültek az új tanév kezdetén. Még kérdezgettem néhány tanulót, akik legtöbben Grace-hez hasonlóan válaszoltak.

Ezeken kívül kellemes és sikeres tanévet kívánok a varázslódiákoknak is! Elő az átváltoztatástan, bájitaltan és a többi könyvet és hajrá!

Ennyi lett volna mostanra a Mugli világ rovat.

Boszorkányosan szép napot!

Gina Cobbler, Solaris

0 comments:

Megjegyzés küldése