Pages

2024. szeptember 16., hétfő

Interjú April Starral

 Sziasztok!

Idén felélesztek egy régebbi rovatot, hogy interjúkon keresztül jobban megismerhessük a Grácia tagjait. Első alkalommal szerkesztőségünk egyik tagjával beszélgettem.

Hogy találtál rá a Gráciára?

-   Igazából online szerepjátékot kerestem, és saját magam fedeztem fel. Régebben a Magyar Tolkien Társasággal jártam szerepjátékos táborba. Aztán nem volt már időm 10 napos táborba menni, de hiányzott a szerepjáték.

Hogyan „született” meg  karaktered?

-      Hobbiíró vagyok, és írtam egy trilógiát. Ez fent van a Wattpadon is. Annak a főhősnője Aprilla (April) Starr, aki tündér-mágus félvér. Tündérül a neve jelentése a Hold ajándéka. Nem csak a csillagokból tud jósolni, hanem a Holdból is. Ez a képessége már fiatalon kiderül, és ekkor jön rá, hogy van benne tündér vér is. A prófécia szerint April megtagadja a máguslétét, és szárnyas lényeket szül, akik közül fejedelemmé koronázzák a másodszülöttet. Azért szeretem, mert ezzel a karakterrel hatalmas fejlődést értem el a három kötet alatt. Talán az egyetlen olyan lány szereplőm, aki a történet alatt leveti a kislány alakját, és igazi nővé érik. Van egy ikertestvére, az ő halála után kezd el igazán megerősödni. Mind lélekben, mind a csatamezőn. Patrónusa egy Sasfióka, aki életre is kel, és gyakran a fellegek fölé viszi.

Mik a kedvenc tantárgyai a Gráciában?

-      A Legendás lények, és a gyógynövénytan. Előbbi azért, mert kiskorom óta rajongok az állatokért, van macskám, kutyám, és jelenleg ez Batman nevű lovat lovagolok állandó jelleggel. A gyógynövények mindig is érdekeltek, már kiskoromban azt keresgéltem, hogy melyik nyavalyám milyen növénnyel tudom gyógyítani. Egyébként másodállásban gyógymasszőr vagyok, szóval dolgozok gyógynövényekkel.

Ha a varázsvilágban élnél, mi lenne a foglalkozásod és miért pont arra esne a választásod?

-         Valószínűleg vadőr lennék, és menteném a bajba jutott fajokat. És unikornisokat tenyésztenék emellett.

Ha találkozhatnál a Harry Potter univerzum valamelyik szereplőjével, ki lenne az? És miért?

-        Nekem Luna a kedvencem, nagyon sok mindenben hasonlítunk. Tetszik, hogy ennyire kiáll a barátaiért, és igazi „csodabogárnak” gondolom. Mivel rokonlelkek vagyunk, és ugyanazok a problémák foglalkoztatnak. Miért került ő vajon a Hollóhátba, mikor a bátorsága is megvan?

Mi lenne az, amit kipróbálnál a HP univerzumban? 

-   Én nekem a kviddics ilyen. Szeretnék a valóságban is repkedni, néha hasznosabb lenne,  mint a tömegközlekedés. Fogó szeretnék lenni, vagy terelő. Érdekel, vajon milyen lehet elkapni a cikeszt, vagy terelni azokat a hatalmas medicinlabdákat. Meg vajon, hogy lehet egyensúlyozni azon a vékony seprűn?

Melyik házba tartozol? És miért gondolod, hogy oda való vagy?

-    Hollóhát. Nem vagyok egy bátor alak, de a hűségemről, és nyíltszívűségemről már többször tettem tanúságot. Gyakran repkedek a föld felett három méterrel, és szövögetek meg nem valósítható álmokat. Emellett a kitartásomról is híres vagyok, illetve mindig szerettem tanulmányi versenyekre járni. A világon minden érdekel, kezdve a zenétől, a baletten át az állatokig.

A mugli világbeli életedről is mesélnél nekünk valamit?

-     Ha valaki rám gondol, egyből a lovak jutnak eszébe. Nem véletlenül. Kicsi koromban tartásjavító, és egyensúlyérzék fejlesztő jelleggel kezdtem el lovagolni. A baj csak az volt, hogy mellette balett oktatásra is jártam, ahol nem voltam őstehetség, de élveztem a zenére való mozgást, és az év végi előadásokat. De egyszer pont a fellépés előtti nap estem le a lóról, és meghúzódott a lábam, így a tánc elmaradt, legnagyobb bánatomra. Ezek után válaszútra kerültem, és fájdalmas búcsút vettem a balettől. Amit egyébként nézni a mai napig szeretek!
Szóval nyert a ló szerelem. Valahogy a mai napig, közel húsz év lovas tapasztalattal sem bánom, hogy a táncot végleg feladtam. Sokkal többet tudok a lovakról, mint azt kicsinek képzeltem. Így mára nem csak egy sima hobbilovas vagyok, hanem egy olyan ember, aki figyel, és gondoskodik a lováról. Célom ugyanis, hogy a közeljövőben olyan szintre fejlesszem a lovas tudásom, hogy a ló és a köztem lévő harmónia még jobban elmélyüljön, és mindketten élvezettel edzhessünk. Ehhez pedig nem kell más, mint kitartás, és nagyon sok gyakorlás! Az élet pedig adott nekem egy fiatal tehetséges lovat, aki szintén akar tanulni. Így egymást erősítve akár kikerülhetünk amatőr felnőtt díjlovas versenyekre, ahol akár szalagot is elnyerhetünk. De inkább már csak az élvezetért és a koncentráció fejlesztésért csinálom.


      Lejegyezte: Tekergő Hedvig, Solaris

0 comments:

Megjegyzés küldése