Pages

2023. augusztus 15., kedd

Interjú Rosalie Ellwooddal

Idei utolsó interjúalanyom Rosalie, az Arcanus-ház egyik prefektusa. Örülök neki, hogy igent mondott, és válaszolt a kérdéseimre, mert bár társaságban nem ő van a középpontban, de nagyon jókat lehet vele beszélgetni, vicces és nagyon kedves :) Voltam már vele Harry Potter filmen, Bécsben Harry Potter kiállításon és a nyári táborban szobatársak voltunk, azok közé tartozik, akiket a barátomnak tartok.

Az alábbi interjú elolvasása után remélem, hogy ti is kicsit jobban megismeritek.

Hogy találtál rá a Gráciára?

A Gráciát Hadiyya (Számely Kriszti) ismertette meg velem. Egy délutáni barátnős kávézás során mesélt nekem arról, hogy van ez a suli, mely a Harry Potter témájára épül és hogy neki mennyire tetszik. Így én is kedvet kaptam hozzá, mert olyan lelkesen mesélt róla.

Hogyan „született” meg  karaktered?

Van egy (befejezetlen) történetem a Merengőn, melynek főszereplője Rosalie Ellwood, egy tipikusan mardekáros diák. Az ő karakterét hoztam át a Gráciába.

Mik a kedvenc tantárgyai a Gráciában?

A Mágiatörit nagyon szeretem, fakultációk közül pedig a Sötét Varázslatokat és a Rúnaismeretet.

Ha a varázsvilágban élnél, mi lenne a foglalkozásod és miért pont arra esne a választásod?

Hajtó lennék valamelyik híres kviddics csapatban. Az igazat megvallva érdekes ez a választás, ugyanis a mugli életben nem vagyok az a nagy sportoló. Viszont a könyvek olvasása, filmek nézése közben a HP univerzum munkái közül ez nyerte el a legjobban a tetszésem. 

Ha találkozhatnál a Harry Potter univerzum valamelyik szereplőjével, ki lenne az? És miért?

A Weasley-ikrekkel nagyon szívesen találkoznék. Kedvelem az olyan embereket, akik nem veszik túl komolyan az életet és viccesek, lehet velük vagy rajtuk nevetni. A másik személy természetesen Draco Malfoy lenne. Természetesen azért vele, mert ő is Mardekáros, valamint a filmek végére azért kiderül, hogy szorult belé egy kis érzelem is. Jajj és még Piton professzorral találkoznék szívesen. Vele is amiatt, mert nem az a tipikus Mardekáros, mint például Pansyék.

Mi lenne az, amit kipróbálnál a HP univerzumban? 

A kviddicset mindenképp. Ezen kívül pedig a Roxfortba szeretnék eljutni és megismerni annak minden zugát, a Tiltott Rengetegen át a Szükség Szobájáig. Valamint az Abszol Útra is szeretnék eljutni. 

Melyik házba tartozol? És miért gondolod, hogy oda való vagy?

Mardekár. A második kérdést röviden egy klasszikussal tudnám megválaszolni: ... ott sokra vihetnéd, és a Mardekár segítene elérni a célod.

Részt vettem egy önismereti workshopon Harry Potter témában, ahol az jött ki, hogy vagy Griffendéles vagy Mardekáros lennék. Egyből eszembe jutott, mit mondott a Süveg Harrynek. Úgy gondolom, hogy a mardekárosoknak vannak olyan tulajdonságaik, melyekben fejlődhetnék. 

A mugli világbeli életedről is mesélnél nekünk valamit?

A főállásomban egy pesti szállodában dolgozom, mint értékesítő. Négy éve dolgozom ezen a helyen és azóta is lakom a fővárosban.

A szabadidőmben, valamint a hétvégéken pedig szívesen statisztálok különböző sorozatokban, illetve tévéműsorokban. Mindig is érdekelt a színészet, a gimnázium alatt jártam is színjátszó körbe és komolyan el is gondolkoztam a színészi pályán. Végül azonban mégis a turizmus mellett döntöttem, amikor eljött ennek az ideje. Ha megkérdeznék tőlem, hogy megbántam-e, akkor azt mondanám, hogy nem, mivel így mindkettőt csinálhatom, amit szeretek. Így mindig nagy lelkesen megyek a forgatásokra, hiába kell (nagyon) korán kelni vagy fent maradni éjnek-évadjáig. Nem is olyan rég mondta ezt nekem egy stábtag, hogy jó látni, hogy mindig ilyen lelkes vagyok, de higgyem el, ha ez lenne a főállásom, akkor biztos nem lelkesednék érte ennyire. 

Végezetül említenék pár sorozatot/műsort, melyben szerepeltem: Mi kis falunk, Éjjel-nappal Budapest, Szerencsekerék, Sztárban sztár leszek!, Keresztanyu, Drága Örökösök, A király... .

0 comments:

Megjegyzés küldése