Pages

2019. augusztus 26., hétfő

Mugli játékok, alias „Mire való a gumikacsa?”


Köszöntöm a Mugli világ rovat Olvasóit!
Mikor sok boszorkány a játékokra gondol, elsősorban bizonyosan a kviddics, a varázslósakk, a köpkő, és az ehhez hasonlatos elfoglaltságok jutnak az eszükbe.
Most viszont ebben a cikkben, bővítjük kedves olvasóink látókörét - ahogy a címből is kiderül - a varázstalanok játékaival.
Először is nézzünk néhány lányos játékot.
Nekem személy szerint, mindig is a Barbie-babák voltak a kedvenceim. Több fajta lány babám volt ezekből (vagyis meg is vannak még otthon). Ez a játéktípus azért is jó szerintem, mert fejleszti a gyerekek képzeletét, fantáziálni tudnak sok történetről, miket élnek át pontosan a babák, van-e családjuk, szuperhősök-e. Valamint, ha családosat akarnak játszani velük a gyermekek, ahhoz már lehet a lány Barbiekhoz kapni fiú babákat is. 

A következő szintén baba lesz, még hozzá egy olyan játék baba, ami ténylegesen alszik hangosan, sír, hüppög, nevet, és gagyog. Én nagyon szerettem ezt is, mikor kicsi voltam, mert ezzel meg úgy lehet képzelni magunkat, mintha mi is olyan anyukák lennénk, mint a mi édesanyánk, vagy a többi anyuka, akit látunk az utcán. Többféle kiegészítőt lehet ezekhez kapni, aminek a kislányok örülhetnek, de a szülők bizonyára már nem annyira.
Következő: Fiús játékok!
Igazából mivel én inkább a fent említettekkel játszottam, a fiús játékokból is keveset ismerek, de összeszedtem ebből is néhányat.
Először is a kisautók. Többfajta autótípusok készülnek kisméretben, amiket a fiúk gyűjteni is tudnak. Az összes kocsi típust, ami létezik így, nem is tudnám felsorolni, különösen azért, mert nem értek az autókhoz ennyire belemenően. De jópofák, és a kisfiúkat általában kellően le tudják kötni. 

Következő játék: a gumikacsa. Nekem igazából nem volt ilyenem, de ezt a gyerekeknek a kádba szokták venni, hogy kellemesebben teljen a fürdőzés. Mivel a gyerekek többsége nem szereti kicsiként a fürdést, így ezzel a gumikacsával próbálják megszerettetni velük ezt a tevékenységet. Úgy, hogy mialatt a gyerek játszik a vízben a gumikacsával, addig a szülő nyugodtan meg tudja fürdetni őt.
Ennyi lett volna mára a Mugli világ rovat.
Boszorkányosan szép napot!
Gina Cobbler, Solaris   

0 comments:

Megjegyzés küldése