Pages

2019. augusztus 9., péntek

Elkapták a szökött rabot!

Kedves Olvasók!

Egy örömhírt készülök megosztani Önökkel. Nem kis munka után sikerült az aurori csapatnak elkapnia a hírhedt bűnözőt, Lackwoodot. William Lackwood 49 éves egyedülálló varázsló, aki már több bűntettet hajtott végre. Listáján szerepel betörés, rablás és gyilkolás is. Az Azkaban Varázslóbörtön vendégszeretetét élvezhette volna élete végéig, ám sajnálatos módon nemrégiben megszökött. Mostanra már viszont kézre kerítették – hála a nyomozó csapatnak, akik éjjel-nappal kutatták őt.
Lackwoodot egy London melletti kisvárosban találták meg, egy elhagyatott kúriában bujkált. Rögtön bevitték a Minisztériumba. Egy kis Veritaserum segítségével mindent elmondott, hogy hogyan szökött meg az Azkabanból – ami szinte lehetetlen - , ki segített neki és még információkat is szolgáltatott a halálfalókról. Íme a története:
„Igen, megszöktem az Azkabanból. Nem akartam ott lenni. Nem jó hely, nagyon nem. Azok az dementorok...kiszívnak minden életerőt. Nem volt többé jó kedvem. Nem vártam a jövőt, nem voltak céljaim. Eleinte még próbáltam beszélgetni a többi rabbal. De nem nagyon válaszoltak. Mindenki nagy mélabúba volt süppedve. Így felhagytam vele. Csak tengődtem a cellámban.
Nagyon meglepődtem, mikor egyik nap Robert McCullum, egy halálfalótársam eljött, azért, hogy kiszabadítson. Elmondta, milyen tervet főzött ki, bennem meg rögtön pislákolni kezdett a remény. Könnyű volt a szökés, gyorsan ment. Megvártuk a reggeli ellenőrzést, Rob elbújt addig. Ezután azt a varázslatot használta, amit ő fejlesztett ki. Ugye van az a bűbáj, amivel meg lehet kettőzni a tárgyakat, ezt átalakította, hogy emberre is működjön. Ezt alkalmazta rajtam, s mindjárt meg is pillantottam magam másolatát. Ezután a kiábrándító bűbájt szórta rám, és kilopóztunk. Erre azért volt szükség, mert a dementorokon kívül távolabb emberi őrök is állnak. A dementorokon egyszerűen átjutottunk, mivel azok érzékelték, hogy a cellában van még valaki – az én másolatom. Mivel az lelkem nem volt teljes, nem tűnt fel túlzottan, de lehet, hogy csak azért, mert Rob néhány zagyváló átkot is kilőtt. Ezután már gyerekjáték volt átosonni az emberőrségen. Nagyon örültem, amikor kiszabadultam, és végre friss levegőn voltam. De nem volt időnk, ezért Rob elhopponált velem egy jó távoli helyre, egy üres kúriába. Azt mondta, minimum 7-8 óra, míg észreveszik, hogy eltűntem. Ezután elment a Malfoy-kúriába, hogy megbeszéljen valamit a halálfalókkal...”
Itt sajnos véget ért a Veritaserum hatása, de elegendő információhoz jutottunk. Lackwoodot mindnyájunk örömére visszaküldték az Azkabanba és megerősítették a védelmét.

Írta: Diana Whitethorn, Solaris

0 comments:

Megjegyzés küldése