Pages

2019. augusztus 9., péntek

Különleges emberek

Kedves Olvasók!

Előző cikkünkben beszámoltunk az ősmágusokról. Erre válaszolva keresett fel minket egy fiatal, mindössze 18 éves lány, Maxine Price, aki az őseinkről leírt jellemzőkben saját magát vélte felismerni. Bár Max nem kapott felvételt egy varázslóiskolába se (a cikkünket is egy ismerőse mutatta meg neki), különleges képességgel rendelkezik. Képes visszatekerni és megállítani az időt. 
"Hogy őszinte legyek, fogalmam sincs, ezzel születtem-e vagy sem. Egy incidens folytán- amit most inkább nem részleteznék- fedeztem fel kb. fél évvel ezelőtt, hogy milyen erővel rendelkezem. Rémisztő volt, nem tudtam, mit tegyek. Persze feszegettem a határaimat és sok necces helyzetből menekültem meg a segítségével, de mindig is féltem tőle és bizalmatlan voltam a dologgal kapcsolatban. Minden egyes nap, amikor felkeltem, azt hittem el fog tűnni és hirtelen már nem leszek képes visszatekerni az időt, de soha nem történt így."- nyiltakozta Max.


 
Amint a Mágiaügyi Minisztérium tudósai tudomást szereztek a fiatal hölgyről, rögtön vizsgálni kezdték az esetét. Elképzelhető, hogy a lány egy ősvarázsló leszármazottja és a génjei egyszerűen elkezdtek tovább mutálódni, így ahelyett, hogy olyan varázserőt kapott volna, mint mi, hasonlóvá kezdett válni a felmenőjéhez. 
De az is lehet, hogy nem veleszületett a bolog, hanem egy ősi mágus lakhelyen járt és a varázserő belé költözött.
Mindenesetre folytatják Max vizsgálatát. Ezzel egy időben pedig a Minisztérium meghirdette, hogy aki ismer valamilyen különleges képességgel rendelkező vagyis Maxhez hasonló embert, jelentkezzen. Hisz egyáltalán nem kizárt, hogy több ilyen különleges személy is létezik. Azt remélik, vizsgálatukkal nagyobb eséllyel tudják majd feltérképezni őseink erejét és ezt kihasználva hatalmas fejlődés mehet végbe a varázsvilágban.

Írta: Elizabeth Bree, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése