Pages

2018. január 6., szombat

Az Újévi Fogadalmak

Kedves Olvasóim!

Elérkezett a 2018-as év, az óévet méltóképpen elbúcsúztatták a mugli és varázsvilágban is egyaránt. Szilveszter éjszakáján tettem egy kis sétát kint az ünneplő tömegben, és néhány mulatozó boszorkány és varázsló segítségével kiderítettem néhány igen mókás újévi fogadalmat.  Mindenféle fogadkozást, és ígéretet hallottam, ezek közül néhányat egy kis csokorba szedtem. Volt aki megfogadta, hogy idén kevesebb vajsört fog inni, de aztán meggondolta magát, és csak annyit tett hozzá, hogy csak a pohár méretét változtatja kisebbre. Egy kissé pufók boszorkány azt mondta, ő bizony kevesebb csokibékát fog vásárolni és enni, majd miután ezt kimondta rögtön befalt 3 db csokibékát ott mellettem. Hajmeresztőbb fogadalmakat is hallottam, mégpedig azt, hogy:

- "többet nem robbantom fel a szomszéd házát",
- vagy "innentől csak arra használom a pálcám, amire szabad"
-"többet nem repkedek  a muglik háza felett éjszaka a seprűmmel"

de akadtak igencsak mulatságos fogadalmak is:
-"minden nap háromszor megfordulok az ajtóban, mielőtt kilépek rajta"
-"az iskolában többet csalok a vizsgákon, mert anélkül nem megy"

és még sorolhatnám, de annyiféle ígéretet hallottam, hogy nem fér bele egy cikk idejébe. Bizonyára nagyon sokan tettek fogadalmat az újév tiszteletére, de arra figyeljenek, hogy felelőtlen ígérgetéseket nem szabad tenni!! Ez nagyon fontos, mert sokan olyan fogadalmat tesznek, ami akár bajt is hozhat rájuk. 

Végezetül kérem, fogadják tőlem, az Én egyik fogadalmam, miszerint: "ígérem, hogy a szeretteimre, barátaimra fordítok minden időt, és nem pedig ellenségeimre, hogy őket gyűlöljem."
Ezekkel a sorokkal kívánok Minden Kedves Olvasónknak Nagyon Boldog, Egészségben, Örömökben, Sikerekben Gazdag Új  Esztendőt!
A 2018-as évben is maradjanak hű olvasóink, nem okozunk csalódást idén sem a Szombati Boszi cikkeit illetően! 

írta: Hajnal Lavender, Solaris, 2. évfolyam. 

0 comments:

Megjegyzés küldése