Pages

2023. július 12., szerda

Interjú Samanthaval

A következő interjú-alanyom tavaly óta tagja a Boszi szerkesztőségének, és ugyancsak egy éve aktív tagja a Solarisnak. Remélem, hogy sikerül jobban megismernetek 😉😀

Hogy találtál rá a Gráciára?

Még 2022 elején valamelyik Harry Potteres csoportban láttam egy tanév hirdetést. Gondoltam, „Miért is ne?”. Amúgy is itthon dolgozom a mugli életemben és el is költöztünk, kicsit nehezen is viseltem/viselem, hogy nincs kontaktom emberekkel, így belevágtam és nem bántam meg. Valamiért az első tanévben nehezen ment a beilleszkedés, de a második tanévre ez megváltozott. 😊 

Hogyan „született” meg a karaktered?

A karakterem már vagy 20 éve megszületett: még általános iskolás voltam, mikor már elkezdtem saját HP-s történeteket írni. A Samantha név a Totally Spies: Született kémek animációs meséből van. A Krüger meg a Rémálom az Elm utcában című horror filmsorozat pengés ujjú szívtiprója vezeték neve, csak kicsit változtattam rajta. 😊 A karakterem a Harry Potter világában felnőtt nő, csak apró visszaemlékezések voltak az iskolás éveibe. így nehézkes, de izgalmas volt a Gráciában tizenegy éves gyermekként elképzelni.

Mik a kedvenc tantárgyaid a Gráciában?

A LLG a kedvencem, de mindet érdekesnek tartom, és mindig tanulok valami újat, ez legfőképp a Gyógynövénytanon mutatkozik meg. De akadt már olyan órai anyag is, ami kevésbé érdekelt, így azokat vagy nem csinálom meg, vagy a pótlásra hagyom. Akadt már olyan házim is, amire csak 1 pontot kaptam. 😀

Ha a varázsvilágban élnél, mi lenne a foglalkozásod és miért pont arra esne a választásod?

Repüléstan tanár vagy kviddics játékos lennék. A seprűn lovaglást nagyon izgalmasnak tartom és szeretek sportolni, legfőképp labda játékokat. A wales-i Holyhead Hárpiák csapat tagja lennék, ahol csak női játékosok vannak.   

Ha találkozhatnál a Harry Potter univerzum valamelyik szereplőjével, ki lenne az? És miért?

Ez egy nagyon nehéz kérdés, Perselus Piton a kedvenc karakterem, de biztos bunkó lenne, így inkább Remus Lupin lenne a választott. Imádom a háttértörténetét és annyira sajnálom, hogy mindenkijét elveszítette. Szívesen elbeszélgetnék vele és meghallgatnám, ami a lelkét nyomja.

Mi lenne az, amit kipróbálnál a HP univerzumban? (pl. kaja, ital, látványosság)

Mindent, de tényleg mindent, azt is, ami rossz. Még a dementorral való találkozást is kipróbálnám, a főbenjáró átkokat is. 😋 Meglátogatnék más varázsló iskolákat, hogy ott milyen az élet. Különböző varázsló falvakba is elnéznék, mint amilyen Roxmorts is. Szívesen lennék animágus is, kíváncsi lennék mi lenne az állat alakom. Remélem valamilyen madár. 😊

Melyik házba tartozol? És miért gondolod, hogy oda való vagy?

Még évekkel ezelőtt, mikor még a wizarding world J. K. Rowling néven futott, kitöltöttem a Teszlek Süveget és a Hugrabugba osztott. Akkor még nem barátkoztam meg a házzal, csak elfogadtam a döntést, és sosem csináltam újra. Mostanra már nagyon megszerettem és nem is mennék másik házba. Bár nem gondolom, hogy oda való lennék: nem vagyok se türelmes se békés se jámbor.

A mugli világbeli életedről is mesélnél nekünk valamit?

Viktóriának hívnak és 32 éves leszek, két éve költöztünk Pestről Tökölre. Itthon dolgozom, van egy kis vállalkozásunk, hímzek, természetesen géppel. Nyár végére lesz kész a kis műhelyem, ahol majd szőnyegkészítéssel is fogunk foglalkozni. Ruhaiparban végeztem, innen jött a hímzési ötlet. Van egy japán akitám (kutyafaj- a szerkesztő), Shiro és van két mexikói axolotlom is, Piton és Voldi. 😁 

Gamer csaj vagyok, a PlayStation az életem és a horror játékok a kedvencek, de a VR-t (virtuális valóság) is nagyon szeretem. Szeretek olvasni könyveket, képregényeket és mangákat is. A keleti dolgokért odavagyok, nagy álmom egyszer kijutni Japánba. Az első utam biztos a Shibuya állomás lenne, ahol Hachiko ( Leghíresebb japán akita) szobra áll.

Írta: Tekergő Hedvig, Solaris

 

0 comments:

Megjegyzés küldése