Pages

2018. november 18., vasárnap

Kedves Olvasók!! 

A Szerkesztőség körein belül lehetőség adódott, hogy kicsit kiléphessenek a szerkesztők a megszokott világukból. Én nagyon szívesen indultam neki az ötletelésnek hogy rovatomon keresztül mit is mutassak be Önöknek. A választásom egy számomra kedves rovatra esett az Interjú rovatra. Engedjék meg, hogy most kicsit elkalandozva a megszokott cikkeimtől, és kilépve a biztos komfortzónából egy más jellegű cikket oszthassak meg Önökkel. 
Szerkesztőségünk bár nem hatalmas épület, de roppant családias hangulatú, barátságos helyiségekből áll. Az interjú rovat készítő Rolcsa Potter szobája közvetlenül az enyém mellett van. Ebben a kis szobában, ahol az interjúk készülnek, nagyon kedves légkör uralkodik. Rolcsa Potter igazán hívogató, és barátságos környezetet hozott létre, a szobában kényelmes fotelok, párnákkal megszórt kis sarok található, az asztalon mindig finom tea gőzölög, és illatos süti várja az interjú alanyokat. A pennák gyorsan és megbízhatóan kanyarítják betűiket a pergamenre. Sajnos képekkel nem tudom most illusztrálni a cikkemet, de egy kis betekintést adhatok azáltal, hogy most a feladat másik oldalára kértem Rolcsát. Azaz most Én kérdezek, és Ő válaszol nekem néhány kérdésre. 


- Kedves Rolcsa, a rovatom olvasóit bizonyára érdekli az, hogy vajon hány híres boszorkánnyal és varázslóval készítettél már interjút? 
- Az eddigi munkáim során közel 100 varázslóval/ boszorkánnyal tudtam interjút készíteni. Így az olvasóim sok helyre betekintést nyerhettek. 
- Hogyan készülsz egy-egy interjúra? Pontos menetrend szerint készíted az interjúkat, vagy néha spontán ötlet alapján? 
- Egy interjúra nem éppen könnyű felkészülni. Általában egy spontán jött ötlet alapján készítem el őket, de van, hogy ki kérem társaim véleményét egy-egy témát illetően. 
- Mennyi ideig tart egy interjú előkészítése, megtartása? - Az interjú előkészítese telik több időbe, a szerkesztése már gyorsabban megy. 
- Ha bosszantó alannyal találkozol, akkor mennyire tudod leplezni esetleges érzéseidet? - Bosszantó alannyal eddig még nem volt dolgom, de eléggé könnyen tudom társaim szerint leleplezni az érzéseimet. 


Kedves Olvasóim! Mint írtam nem készültem egy hosszú terjedelmes interjúval, hisz ez a rovat nem interjú rovat, de mégis úgy érzem, ezáltal kicsit bele láthatnak Önök is a szerkesztőségi életbe. A Szombati Boszi Szerkesztőség egy igazi család, itt jó dolgozni. Remélem, nem haragszanak, hogy most kicsit kiléptem a megszokott Varázshírek rovatból, de valamilyen szinten most is híreket hoztam, csak kissé más megközelítésből. 

Írta: Hajnal Lavender, Solaris

0 comments:

Megjegyzés küldése