Pages

2018. november 18., vasárnap

Interjú egy kollégával

Kedves Olvasók! 

 A mai interjúnk helyszíne igazán rendhagyó lesz, hiszen minden a Szerkesztőségi szobában történik. Ezen a helyszínen még sohasem készítettem interjút. Ebből következtetni lehet arra, hogy ma egy másik szerkesztővel fogok beszélgetni, aki nem más, mint Hajnal Lavender. 



 Köszöntelek Hajnal! Köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást! 
 Rolcsa: Mióta vagy bosziszerkesztő? 
Hajnal: Elsős diákként jelentkeztem a Szombati Boszi újsághoz, és nagy örömömre engem is felvettek a szerkesztők közé. 
 Rolcsa: Mely rovatokat szerkeszted? 
Hajnal: Az Én két rovatom az Általános Varázshírek, és a Varázshoroszkóp rovat. 
 Rolcsa: Van, aki segít a munkádban? Vagy az oroszlánrészeket is magad végzed? 
Hajnal: Nem segít senki, nagyon szeretek írni, fogalmazni, ötletelni, és szeretek ilyenkor egyedül lenni, hogy más ne terelje el a gondolataim az írásomról. 
 Rolcsa: Előre megtervezett ötleteid vannak? Vagy spontán jönnek? 
Hajnal: Eleinte még mikor kezdtem az újságnál dolgozni, akkor előre megkapott témák voltak, amiről aztán írni kellett. De egy idő után a témában teljesen szabad kezet kaptunk. Azóta abszolút egyéni ötletek alapján írom a cikkeket, van, hogy több ötletem születik, vagy témám, olyankor előre megírom a cikkeket és elmentem későbbi időpontra. 
 Rolcsa: Mennyi cikket írsz hetente? 
Hajnal: Hetente 1 cikket mindig leadok, de volt, hogy kettőt is akár. A Varázshoroszkóp rovatba nem írok sűrűn, mert általában vagy hónapra, vagy évszakra, vagy egy adott időszakra vonatkozó horoszkópot írok le. És hát a csillagokat fürkészni sem egyszerű és gyors dolog, tehát a megfelelő adott pillanathoz tartozó horoszkópot megfejteni, és összeállítani hosszabb ideig tart. 
 Rolcsa: Miért éppen ezeket a rovatokat választottad? 
Hajnal: Amikor jelentkeztem több rovat közül lehetett választani. A Horoszkóp világa mindig is érdekelt, és hiszek benne, így ez adott volt. Az Általános Varázshírek rovat választása már tovább tartott, mert még nem igazán tudtam akkor melyik rovat pontosan mit is rejt magában. 

 Köszönöm Hajnalnak az interjút!
Mindenkinek varázslatokban gazdag napot kívánok!

 írta: Rolcsa Potter, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése