Pages

2020. április 13., hétfő

Könyvbe zárt varázslat


Kedves Olvasók! 

A mai napon a híres Gilbert Hallderrel fogunk beszélgetni. Igen, jól olvasták, azzal a Gilbert Hallderrel, aki megírta a "Találkozásom egy óriással" című könyvet. 
A mű nem csak kalandos, de nagyon szépen bemutatja azt is, hogy nem minden óriás olyan, mint amilyennek képzeljük őket. Nem mindegyikük olyan agresszív és buta, mint amilyennek az ismeretterjesztő könyvek leírják őket. 
Nem is húzom tovább a szót, jöjjön hát a várva várt interjú! 

Roland: Köszönöm, Mr. Hallder, hogy szakított rám időt. Először is az lenne a kérdésem, hogy hová valósi? 
Mr. Hallder: Én köszönöm a meghívást! Igazából Amerikából származom. 10 éves lehettem, mikor a szüleimmel Angliába költöztünk. Azóta is itt lakom, és mennyire imádom! 

Roland: Látom, nagyon szereti Angliát! A családjával milyen kapcsolatot ápol? 
Mr. Hallder: Jó pár éve már, hogy összevesztem az apámmal, azóta nem is beszéltem senkivel. Bánom is, hisz most olyan egyedül vagyok a világban, mint a kisujjam. 

Roland: Ohh, sajnálom. És a gyermekkora? Jó volt? 
Mr. Hallder: Persze! Nekem volt a legcsodálatosabb gyermekkorom! A szüleim nagyon szerettek, mindent megadtak volna nekem. A legjobb barátommal annyi csínyt elkövettünk, mint talán soha senki. Noha azt sajnáltam, hogy nem lehetett testvérem, de ezt leszámítva emlékekkel teli, s csodálatos gyerekkorom volt. 

Roland: Értem. Gyerekkorában is érdekelte az írás? 
Mr. Hallder: Nem igazán. Még olvasni sem szerettem. Akkoriban még a Reggeli Próféta számait sem olvastam el, mindig a barátom olvasott fel pár cikket. De az idő telik, minden változik, így hát az olvasást is megszerettem. 

Roland: És mi inspirálta a könyve megírására? Honnan jött az ötlet? 
Mr. Hallder: Igazából elég spontán jött minden. Egyszer csak gondoltam egyet, s írtam a barátomnak ezt a könyvet. Imádott olvasni. Mindennap kiolvasott egy könyvet. A kedvence a "Sárkányok, ti nagy állatok" című mű volt. A halála napján is ezt olvasta.

Ezúton is szeretném megköszönni Gilbert Halldernak a rám szánt időt! Várok mindenkit jövő héten is! 

Addig is varázslatos hetet!

írta: Rolcsa Potter,Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése