Pages

2012. január 21., szombat

Bálba menni kötelező

Gyönyörű kosztümöket és báli ruhákat láttam az egyik nap, amikor sétálgattam az Abszol úton. A Kiméra Divatház idei kollekciója gyönyörű színeivel kápráztatja el a nézelődőt. Smaragd, tűzvörös, mélykék és még sok más gyönyörű színű ruha virított a kirakatban.





Engem legjobban ez a darab fogott meg. A fodrok mintha szimmetrikusak lennének, s a színválasztás is tökéletes. A felső részén fénylő gyöngyök varázslatossá teszik a ruhát.









Ezen a ruhán pedig már lehet látni hogy az idei divat a széles alj lesz és a lila szín is a legkedveltebbek között marad. Szerencsére nekem sok lila ruhám van. 
Ajánlom mindenkinek, hogy szerezzen be pár darabot. Visszatérve a ruhához : szerintem gyönyörű és varázslatos. A derékon feszülő díszítőelem karcsúsítja a viselőjét. A ruha szolid, nincs túldíszítve és lágyan omlik le a talajra.





Ezek a ruhák a legújabb sikerdarabok a Kiméra Divatházban, melyeket minden érdeklődő megtekinthet és megvásárolhat az Abszol út 32. szám alatt található üzletükben.

Írta: Rose Granger, Caminus

0 comments:

Megjegyzés küldése