Pages

2010. június 16., szerda

Chimera: LtM



Be kell, hogy valljam, nekem még nem volt meg a lemez eddig. Ez köszönhető az MM „szenzációs” házhozszállítási szokásainak, illetve annak, hogy a házhozszállítás megkezdése után a lemezek egyszerűen elfogytak. Most viszont megszereztem a lemezt, és be kell vallanom, hogy tetszett. Magán a lemezen olyan igazi áttörést jelentő szám csak egy van, az LtM, de (a Quiditchersel és sok más bandával ellentétben) az összes többi dal is kellemes szórakozást nyújt. Na de térjünk rá magára a bandára. Mivel még csak egy éve alakultak, nincs nagy klasszikusuk, de egy év alatt eljutottak a „garázszenekar”-tól a világhírnévig. És egy év után azt kell mondanom: megérdemelték.

Chimera: LtM 8,5/10 pont

Írta: John W. Gray

5 comments:

Susan Jessica Gartner írta...

Már én is hallottam őket és nekem is bejöttek :)

Victoria Vulpine írta...

Nem a kedvenceim... Valamiért sosem nyerték el a tetszésem... De a sikereiket persze elismerem. :)

Berenice Mayflower írta...

Sajnos én egyáltalán nem tudom, hogy lehetne beszerezni a banda lemezét. Valaki tudna segíteni? :D

John W. Gray írta...

MagicMusicban kapható, vagy valahogy beszerzed Londonból, vagy pedig házhoz rendeled.

Berenice Mayflower írta...

Köszönöm, majd megkérem az egyik ismerősömet, hogy hoppanáljon és hozzon nekem egyet. :) Már alig várom, hogy halljam őket!

Megjegyzés küldése