Pages

2018. április 12., csütörtök

Új tanév, új szerkesztő, új interjúk.

Kedves Olvasó!

Köszönöm, hogy éppen rovatomat olvasod. Roland Potternek hívnak, a Caminus ház elsőéves diákja vagyok. Ebben a tanévben én fogom szerkeszteni az interjús rovatot, melyből érdekességeket tudhatsz meg.

A mai vendégem Rosalita Grime, aki szintén a Caminus ház elsőéves diákja. Idén a Varázsdivat rovat szerkesztőjeként fog foglalatoskodni, így az ő munkásságát is tudjátok majd követni a Szombati Boszorkányban.
A neve már ismerős lehet, hiszen ő volt az, aki megírta a Roxforti indulót, amellyel pontot nyert magának és házának. Az indulót majd a Könyvtárban tudjátok elolvasni.

Jöjjön hát a várva várt interjú :).

Roland: Mielőtt belekezdünk a dolgokba, megkérnélek rá, hogy mesélj magadról egy kicsit.
Rosalita: A Caminus ház elsőéves diákja vagyok, az idei tanévben a Varázsdivat rovat szerkesztője. Öttagú családból származom, van 2 testvérem: Jane és Ian. Édesanyám és húgom nem tud varázsolni,csak mi tudunk bátyámmal és édesapámmal.

Roland: Mik a hobbyjaid?
Rosalita: Érdekel a rajzolás, de szeretek kviddicsezni, varázsirodalmi műveket olvasni.

Roland: Mennyire volt nehéz megírni az indulót, mi inspirált?
Rosalita: Az induló megírása nem volt túl nehéz, inkább a rímek eltalálásában voltak nehézségek, de sokat segítettek a társaim. A szép és tetszetős iskola inspirált, illetve az itt tanuló és tanító kedves emberek.

Roland: Honnan jött az ötlet, hogy írj egy indulót?
Rosalita: A Roxfort indulóját olvastam, amikor elgondolkodtam rajta, hogy a Gráciának van-e indulója? Mivel nem volt, gondoltam írok egyet.

Roland: Mennyi időbe telt megalkotni a művet?
Rosalita: Az elején nehéz volt, sokat gondolkodtam, de 2 óra alatt sikerült végezni.

Roland: A tanévben a Varázsdivat rovat szerkesztője vagy. Miért éppen ezt a rovatot választottad?
Rosalita: Azért, mert nagyon szeretek rajzolni. A mugli életben mindig is divattervező szerettem volna lenni.

Roland: Mik a céljaid vannak a jövőt illetően ?
Rosalita: Célom az, hogy a valóvilágban egy jó divattervezővé váljak. Az iskolai falain kívül pedig aurorként szeretnék teljesíteni. Érdekel a pálcakészítés, így az is megfordult a fejemben, hogy ezzel szeretnék foglalkozni.

Köszönöm szépen Rosalitának, hogy időt szánt erre az interjúra. Sok sikert kívánunk neki a szerkesztői munkához!

 Varázslatban gazdag napot kívánok mindenkinek :).

írta, Roland Potter,Caminus. 


0 comments:

Megjegyzés küldése