Pages

2018. április 28., szombat


Kedves Olvasók 

Elgondoztak azon, hogy nem vagyunk egyedül? Talán mindenki felismeri azt az érzést, amikor csillagokat bámulva valami megmondhatatlan, s felkavaró élmény fog el bennünket.  Ezzel én is így voltam. Mindennapi életembe valami újat kerestem, olyat, amit csak kevesen tudnak. 
Több éves tapasztalat, kutatás után azonban döntést hoztam a Mágiaügyi Minisztérium megbízásából. Azt viszont hozzátenném, hogy diákként bekerülni egy ilyen közösségbe, kitüntetés és szerencse volt. Első cikkem ( és az összes többi) hivatalos információkat közöl, amit mi gyűjtöttünk össze, . De kik is azok a MI? –kérdezhetitek. 
  Hivatalosan Varázsnemzetekként említjük azokat a csoportokat, akik varázslók, de máshol és máshogyan élnek. Ezeket a csoportokat a Földön, azon belül kontinensek hagyományaiban leled.
 Én kissé elégedetlen voltam a földi kutatásokkal, s expedíciónk tovaszállt puszta felhők feletti kalandnál. Témánk az univerzum életét, s rejtélyeit bontakoztatja ki. 
Mi vagyunk a Varázsvilágot Kutatók. Célunk nevünkben is benne van. Sok világot, sok nézetet és rengeteg újdonságot ismertetünk meg. Fedezők, s kutatók vagyunk egyaránt. Olyanok, akik nem félnek harcolni, s kiállni magukért. 
Magamról annyit szólnék, hogy immáron 5 éve vagyok tag és első űrhajózásunkat én szerveztem meg. Klán néven ismert kiscsoportot vezetek. Ismert vagyok  Urcanusról és Klettyyáról , amit a későbbiekben ismertetek meg. 
 Olvasni fognak különös lényekről . …, akik mások ,mégis hasonlítanak ránk …hiszen ők is varázslók!-….van hitviláguk, társadalmuk, és élőviláguk egyaránt. Minden cikkem egy-egy világot mutat be, amiket személyesen ismertünk meg. Fontos azonban mindig hivatkoznom, ezért nem tehetek óvatlan kijelentéseket. Nem csak barátságos varázslókat ismertünk meg, hanem extra képességekkel rendelkezőket is . 
Fehér kinézetű az egyik, a másiknak gondolatképző ereje van, de találtunk láthatatlant és elbújós lényeket. Vannak aranyosak, szőrmókok, de nagyok és félelmetesek is.
 Első cikkem nem fog beszámolni egyről, sem hiszen fontos, hogy ismerjenek pár alapdolgot rólunk. 
1976-ban kezdett el fontoskodni  NagyVilág néven egy 3 fős csoport. Thomas Klar , Edina Bhom és Jenneth Eldimour. Ők hárman kezdtek kutatni  valahány ismeretlen lénnyel kapcsolatban. Eleinte persze nem űrhajó segítségével, hanem telekommunikációval, titkos kódokkal, ősi szimbólumokkal és varázslatokkal. 2001-ben már több ezer tagja volt ennek a csoportnak. Titokban dolgoztak, akadtak köztük ügynökök és kutatók is. Orvosokat is felkértek a különleges állatok megismerése érdekében, felfedezőket kértek fel a lehetetlen expedíciókra. Eleinte csak egy varázslóvilággal tartották a kapcsolatot. Félévente létesítettek velük kommunikációt. Manapság már több száz varázsvilágot ismerünk, s lassan felbonthatjuk szárnyainkat és bemutathatjuk nektek. 
Következő cikkemig Kellemes Kutatást és Élményt Kívánok minden Kedves Olvasónak, s ne feledjétek, Merlin éltessen bennünket egészségben. 


írta: Csíkos Vanessza

0 comments:

Megjegyzés küldése