Kedves Olvasóim!
Elérkeztünk az idei tanév végéhez, ami azt is jelenti, hogy ez az idei utolsó cikkem. Megtisztelő volt, hogy újfent írhattam nektek és remélem sokatok örömét lelte benne!
A mostani cikkben a vizsgákra és RBF-ekre való tekintettel, egy laza, mocskos és vicces játékot hoztam nektek a „Wtf?”-ot.
Először is megjegyzendő, hogy 18 karikás a játék, ellenben nagyon humoros és néha zavarba ejtő. Baráti összeröffenésekhez ajánlott. Én személy szerint nagyon szeretem, mert minden alkalommal könnyünk csordultáig kacagunk. A játékosok száma 3+.
A játék célja:
Összeszedni a legtöbb kártyát! A kártyákon szereplő kérdésekre megfelelő válaszokat adni, elhappolni mások jutalomkártyáját és kihívni a Válaszadót, ha szerintünk nem megfelelő válasz adott a kérdésére.
A kérdések első ránézésre sokszor megtévesztően egyszerűek, máskor pedig a válasz kigondolása, lehet, hogy több időbe kerül. Pedig ebben a játékban az idő a legfontosabb. Ha egy kérdésre nem tudjuk a választ vagy csak nem merjük kimondani, akkor dobunk a kockával, de jobban járunk, ha inkább pókerarccal improvizálunk valamit.
Gyors észjárásra, mocskos szájra és még mocskosabb elmére lesz szükségünk ahhoz, hogy nyerjünk a játékban, ahol akár minden válasz jó lehet.
Játékmenet:
A játék hossza 30 perc, de lehet hosszabb is, ha úgy döntünk. A legmocskosabb fantáziájú játékos lesz az első Kérdező, és a tőle balra ülő az első Válaszadó.
A Válaszadó először dob a kockával, és a Kérdező a számnak megfelelő kérdéseket fogja feltenni a forduló alatt. A homokóra megfordításával már olvassa is a kérdéseket, a Válaszadó a köre alatt a lehető legtöbb kérdésre megpróbál válaszolni. A megoldások nincsenek feltüntetve, minden válasz alapvetően helyes. Ha valaki viszont mégis úgy gondolja, hogy a válasz helytelen, jelezheti kihívási szándékát. Vannak kérdések, amikre nem tudjuk a választ, de érdemes blöffölni, mert ha más sem tudja, akkor ugyanúgy megkapjuk érte a jutalmat.
A helyes válaszokért a Válaszadó megkapja a kártyákat, de ha valaki kihívást kiáltott , akkor nála landol a kártya „várakozó állásba”, ekkor még nem tudni, hogy kihez fog kerülni. A kihívásokat a homokóra lejárta után lehet lebonyolítani.
Ha van olyan kérdés, amire nem tudunk válaszolni vagy nem akarunk, akkor dobunk a kockával. Ha a dobott érték megegyezik a kérdés számával, akkor a kártya a miénk. Ha nem, akkor a kártyát átadjuk egy általunk választott játékosnak.
Kihívás:
Bármelyik játékos, még a Kérdező is kihívhatja a Válaszadót, ha úgy érzi, hogy a válasz rossz volt. Miután véget ért a Válaszadó köre, a Kihívó köteles elmagyarázni, hogy miért gondolja úgy, hogy a válasz helytelen volt. Ha nincs rendes, megfelelő érve, akkor a Kihívó elvesztette a kihívást és a Válaszadóé a kártya és még egyet elvehet tőle. Ha viszont helyes az érve, akkor nem csak ezt a kártyát szerezte meg, hanem még a Válaszadótól is ellophat egyet.
Ha a kihívás győztesének nincs lehetősége jutalomkártyát lopni, mert elfogyott az ellenfelének, akkor a játékdobozból pótolhatja. Ha a Kihívó és a Válaszadó nem jut dűlőre, hogy melyiküknek van igaza, akkor a többiek szavazással döntenek és az ítéletet mind két félnek tiszteletben kell tartania. Ha a szavazás döntetlen, akkor nincs győztes, a kártya vissza kerül a dobozba.
Az nyer, akinél a legtöbb kártya van!
Köszönöm, hogy velem voltatok!
Mindenkinek sok sikert kívánok a vizsgákhoz, de ne felejtsetek el szórakozni se! 😊
Írta: Samantha Krüger, Solaris
0 comments:
Megjegyzés küldése